The Best: Oogschaduw


Een nieuwe rubriek zie je voor je neus! The Best: En hier ik dus laten zien wat mijn beste producten zijn van een bepaalde catogorie. En vandaag is aan de beurt: Oogschaduw!





Ik vind het harstikke leuk om met mijn oogschaduw te spelen. Ik hou van felle kleuren, en dat heb ik dan ook vaak. Misschien durven sommige mensen dat niet, maar i just love it!
Maar hier mijn allermooiste en fijnste oogschaduw (tot nu toe):
Stiekem heb ik er 2 gedaan, ik kon niet kiezen!



Deze van Pupa, heb ik al 's gereviewd, en ik vind hem nog steeds supermooi en fijn!
De kleuren blijven echt heel lang zitten, en het past goed bij mijn groene ogen!
Dit palletje is misschien best wel duur (€22.00), en dat is per oogschaduw zo'n €5.00, en dat is misschien prijzig, maar geloof me, ze zijn prachtig! Hier heb ik ook al 's een FOTD meegeplaatst, namelijk hier! Helaas zie je daar de 'echte' kleuren ook niet zo goed.
Heel mooi palletje, en ik vind hem zeker aan te raden!
Pupa 4Eyes (Colour Extreme) oogschaduw ; 04 ; €22.00


En ja, misschien te verwachten, een blauwe oogschaduwkleur! Eigenlijk past het niet zo goed bij groene ogen, maar daar heb ik schijt lak aan! Ik vind deze echt zo prachtig. De kleur is superfel, en de pigmentatie is ook weer super. Ook blijft ie zonder oogschaduwbasis enorm lang zitten! Deze oogschaduwtjes van Yves Rocher zijn ook zeker weten aan te raden!
Hiervan heb ik ook een keer een FOTD geplaatst. Namelijk hier. Daarvan is de blauwe kleur niet zo fel, omdat ik weer met mn camera wat had ingesteld ofzo! In het echt veel feller!
Yves Rocher Luminelle oogschaduw ; Menthe a l'eau ; €4.00 (nu met 50% korting op de site!)

En  de kwaliteit is best goed, he? Dit is met mijn lieftallige oude cameraatje. Nouja eigenlijk van papa en mama, maar hey! Het is een Olympus, en hij heeft 4 megapixel, maar zo'n kerel heeft mijn papa en mama uitgelegd dat pixels helemaal niet zo heel veel uitmaken! Toch merk ik stiekem wel dat ik mijn eigen samsungetje beter vind, maar hier moet ik het voorlopig mee gaan doen! Voortaan dus redelijk goede foto's!
Liefs, Esmay

4 lieve berichtjes:

Natasja on 20 juli 2010 om 19:09 zei

Lijken me allebei erg mooie producten, ze hebben in ieder geval veel pigmentatie had ik al eens gezien =)

Vief on 20 juli 2010 om 19:28 zei

Die van Yves Rocher heb ik ook, die zijn inderdaad super goed!

Beautyshiine on 20 juli 2010 om 20:02 zei

Leuke oogschaduwtjes!
Ik draag ook graag oogschaduw en ook liefst felle kleurtjes :)

Eva! on 21 juli 2010 om 23:45 zei

leuke rubriek! :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice