Feest: Happy Birthday to...


ME! Jeeh, ik ben vandaag maar liefst 14 jaar geworden, en dat word beloont met lekker veel cadeautjes! Wat ik krijg van mama en papa weet ik nog niet. Maar daar horen jullie later meer over! En omdat ik dus 14 jaar ben geworden, en het dus een beetje feest is..



Hier 14 facts about me!

Wist je dat..
  1. Ik ben geboren in Hardenberg? In het ziekenhuis op 22 juli 1996.
  2. Ik 1 keer ben verhuist? Toen was ik 11/12 (?) jaar. Gelukkig bleven we in ons oude dorpje, alleen dan in een nieuwer huis!
  3. Ik nog steeds een beetje op een no-buy ben.
  4. Ik aan de begin van de vakantie alweer zin had om schoolspullen te gaan kopen voor het nieuwe jaar? Ik vind het zo leuk, al die nieuwe etui's, kaftpapier en agendas. I love it!
  5. Ik nu een eigen computer heb op mijn kamer? De oude van beneden is nu van mij!
  6. Ik nog geen idee heb wat ik voor mijn verjaardag ga krijgen? Ik wou een laptop, maar nu heb ik een eigen computer.. Dus i don't know!
  7. Ik deze blog alweer een halfjaar heb? Ja, 9 juli was het zover! (Ik dacht eigenlijk dat het 9 augustus pas was, dus ik had jullie niks laten weten. Op naar de 1 jaar!)
  8. Ik nog nooit in een MAC Store ben geweest, terwijl ik wel 1 ding heb van MAC?
  9. Ik nu al bijna een paar minuten aan het bedenken ben voor een volgende fact? Ik weet echt al bijna niks meer, erg he!?
  10. Dat ik bang ben voor spinnen (ook al zijn ze klein), onweer (straks stort ons huis in), en dat ik bang ben om alleen 's avonds thuis te zijn?
  11. Ik op vakantie ga naar Marveld (Groenlo)? Als jij daar ook heen gaat, say hi!
  12. Ik een bril heb? Die heb ik nooit op bij filmpjes en FOTD omdat het dan heel raar gaat weerspiegelen.
  13. Ik 1.60 ben, de kleinste van de klas? Iedereen bij ons is superlang.
  14. Dat ik van jullie hou? Jullie leuke en lieve reacties maken me blij!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze facts te lezen, en tot morgen!

Binnenkort natuurlijk mijn cadeau van paps en mams!
Voor de rest krijg ik namelijk allemaal geld, haha!
Sorry dat er gister geen berichtje online stond! I'm So Sorry. Maar het liep nogal anders dan ik had verwacht. Ik was namelijk gister bij een vriendin, en toen is mijn fiets gestolen! :O
Dus ik was pas 10 uur thuis, en dan douchen enzo, en dan ga ik niet meer de computer aandoen voor een berichtje, heel erg sorry. Maar ik hoop dat jullie het begrijpen!
EDIT: Mijn fiets is niet terecht, maar ik heb een nieuwe fiets van mijn ouders gekregen, voor mijn verjaardag. eigenlijk had ik wat anders in de planning, maar met een mooie fiets krijg je me ook wel blij hoor, haha!

Veel liefs, Esmay

17 lieve berichtjes:

Teddy on 22 juli 2010 om 10:38 zei

Gefeliciteerd maak er een leuke dag van!

Jenieke on 22 juli 2010 om 10:46 zei

haha wat leuk, ik ben vandaag ook jarig maar ben dan alleen 15 geworden haha :) Fijne verjaardag!

Natasja on 22 juli 2010 om 10:53 zei

Gefeliciteerd Esmay! Wat kut dat je fiets is gestolen zeg, nu moet je eigenlijk een nieuwe fiets krijgen voor je verjaardag, haha =P

Beautyshiine on 22 juli 2010 om 10:56 zei

Gefeliciteerd!!
Nog heel veel plezier vandaag!

Esther on 22 juli 2010 om 11:10 zei

hartelijk gefeliciteerd! maak er een enorm leuke dag van, en ik ben benieuwd naar je cadeau's.. :)

leuke facts ook

Rosa on 22 juli 2010 om 11:15 zei

er is er een jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat is zijj!!!
GEFELICITEERD!
x

Marjolein on 22 juli 2010 om 11:55 zei

Gefeliciteeeerd!! =D Wat leuk dat je naar Marveld gaat zeg, dat is dicht bij waar ik woon. (: Dus als je iets wilt weten, ask me! ;p

Eva on 22 juli 2010 om 12:24 zei

Gefeliciteerd <3!
Fijne dag nog :)

Amber on 22 juli 2010 om 13:00 zei

Gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne dag. :) Erg leuke facts! :D

joelly zei

haha ik ben bijna even oud als jij !! ik verjaar volgende week maar ben wel geboren in belgie ... trouwens , had ik ook met die schoolspullen . heb alweer vanalles gekocht voor school ^^

Rani on 22 juli 2010 om 14:49 zei

GEFELICITEERD! (:

Marjolein zei

Gefeliciteerd!
Hele fijne dag nog! ;)

Elske on 22 juli 2010 om 18:22 zei

Gefeliciteerd! Gauw maar een keer de MACstore opzoeken dan? (:

Esmay on 22 juli 2010 om 18:24 zei

@ Elske: Ja natuurlijk! Met jou als mijn personal assistent? (:

Lee; on 22 juli 2010 om 19:03 zei

Gefeliciteerd :D!!

Martine on 22 juli 2010 om 19:34 zei

Gefeliciteerd:D

x Martine

sofie on 23 juli 2010 om 10:03 zei

gelukkige verjaardag!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice