FOTD: Green as .. Gras


Vandaag een FOTD. Omdat ik het wel leuk vind om aan jullie te laten zien wat ik zoals draag, naar school, of naar wat anders!



Gezicht:
Essence Pure Mineral poeder
Catrice Pastel Delight blush LE



Ogen & Lippen:
Pupa 4Eyes Palette ; 04
Pupa Multiplay eyepencil ; 17
Rimmel Soft Kohl ; Jet Black
Pupa Ultraflex mascara ; Black
Maxfactor False Lash Effect ; Black

Vaseline Original

Deze look heb ik niet heel vaak, maar zo nu en dan, en ik vind hem best wel leuk!
Heel erg handig met een Pupa Palletje, die je kan kopen bij de Etos.
Als je wilt weten welke Etos bij jou in de buurt, kijk dan even op de Pupa site!

Veel liefs, Esmay

11 lieve berichtjes:

Amber on 22 mei 2010 om 21:31 zei

Wow mooie oogmake-up! Lekker simpel maar door dat groen toch net even anders. :D

Eva! on 23 mei 2010 om 00:31 zei

erg nnice!

Johanna on 23 mei 2010 om 01:04 zei

Je ogen zijn echt superleuk gedaan! <3

Beautyshiine on 23 mei 2010 om 09:42 zei

Die ooglook is supermooi!
x

Soesja on 23 mei 2010 om 18:02 zei

Mooie look!

Fleur on 23 mei 2010 om 18:13 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Fleur on 23 mei 2010 om 18:23 zei

Leeeuk!
Mag ik vragen,
Wat is het email adres van PUPA,
Ik ben hard aan het revieuwen voor mijn site (:
Daar kan ik dit soort stuff ook wel bij gebruiken.
xxxx

Elisa on 23 mei 2010 om 22:31 zei

Heel mooi!!

Esmay on 24 mei 2010 om 14:26 zei

@Flubstertje: Sorry, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd. Misschien op de site van Pupa. :)

Nadia Segers zei

erg leuke look! love it :') <3

Natasja on 28 mei 2010 om 16:20 zei

erg mooi =D

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice