NOTD: Gradient Nails


et idee harstikke gejat van Gonny, maar ik vond het zo mooi, dat ik het zelf ook wou namaken, en dat heb ik gedaan! Wel andere kleurtjes, omdat ik die kleurtjes die zij gebruik niet heb. Maar echt, i love it!



Mm... Weer kutkwaliteit helaas... vanaf morgen beter!

Wat heb ik gebruikt?
Trind Nail Repair basecoat
Rimmel LycraPRO - Baby Pink
Rimmel LycraPRO - Fancy Fuchsia
WIC by Herome - Montevideo
Etos Effect Nails - 006
Essence Quick Dry topcoat
Ik moet nog wel even een betere kleur vinden voor de laatste kleur, want die ik nu heb gebruikt lijken erg veel op elkaar!

En wat vinden jullie ervan?

Veel liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Eva! on 20 juli 2010 om 00:24 zei

mooi volgens mij!
jammer dat het zo;n slechte kwaliteit foto is.

Natasja on 20 juli 2010 om 09:50 zei

Erg mooi gemaakt. Wilde dit ook eens gaan proberen, maar ik heb niet van die effect nails (of andere glitters), dus moet dat eerst een ker gaan kopen ;)

Rosa on 20 juli 2010 om 09:58 zei

wauw, mooi gedaan!
x

Vief on 20 juli 2010 om 12:09 zei

Ziet er erg mooi uit!

Beautyshiine on 22 juli 2010 om 17:32 zei

Mooi hoor!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice