FOTD: Blauw als de lucht



Zoals ik jullie laatst vertelde in mijn Faves of the Month droeg ik eigenlijk nooit blauwe oogschaduws, terwijl ik ze wel had. Toen zag ik een tutorial van Teske, en toen dacht ik: Die ga ik ook 's maken... En here it is, mijn blauwe FOTD! Niet helemaal hetzelfde als Teske, maar toch iets!






Wat heb ik opgesmeerd?
Bourjois Healthy Mix foundation
Essence Pure Mineral powder
Essence Go Snow 'LE' ; Snow Bunny

Yves Rocher Luminelle ; Menthe L'Eau ; turqoise (?)
Essence duo oogschadyw ; Newcomer (old)
Rimmel Soft Kohl potlood ; Jet Black
Pupa Ultraflex mascara ; Black

Op mijn lippen heb ik gewoon mijn alltime favourites Disney lipbalm van Winnie the Pooh!
Dit was mijn fotd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en mijn vraag aan julie,
Dragen jullie wel 's blauwe oogschaduw?

De kleuren vallen een beetje weg op de foto, in het echt zijn de kleuren veel feller..

Love, Esmay

13 lieve berichtjes:

Anoniem zei

Gebruik jij je concealer als basis? Omdat je nog wat oranje-8igs ziet om je oog heen.

Elisa on 3 juni 2010 om 18:41 zei

Ik heb wel blauwe oogshaduw.

Johanna on 3 juni 2010 om 18:58 zei

Mooi<3
En ik draag geen blauwe oogschaduw, dat staat echt lelijk met mijn oogkleur ;D
Valt natuurlijk wel te zien wat voor soort blauw ;)

Amber on 3 juni 2010 om 19:05 zei

Zet er mooi uit! Ik draag wel eens blauw, meestal in combi met wit (zomer) of met smokey eyes. :)

Natasja on 3 juni 2010 om 19:15 zei

Jammer dat de kleuren een beetje wegvallen, maar het ziet er wel mooi uit!

Esmay on 3 juni 2010 om 20:05 zei

@ Anoniem: Nee! Ik heb helemaal niets gebruikt. Ik weet niet hoe het kan. Ik heb namelijk altijd rond mijn ogen rood/blauw (niet van wallen) Echt heel irritant!

Josephine on 3 juni 2010 om 21:33 zei

Mooi!

Eva! on 3 juni 2010 om 23:05 zei

je hebt zo'n leuk koppie!

Esmay on 4 juni 2010 om 09:47 zei

@ Eva!: Haha, dankjewel! :$

Deb on 4 juni 2010 om 10:47 zei

Mooie look! wat een ontzettende cute site is dit!

Anoniem zei

i love itttt :)!

Beautyshiine on 5 juni 2010 om 08:36 zei

Leukleukleuk!
Ik heb reelijk veel blauwe oogschaduw, en ik draag het ook hoor!^^
x

Eve on 6 juni 2010 om 17:04 zei

Mooie look!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice