Sport: Show your dancemoves baby! + filmpje


Hallo allemaal!

Gisteren had ik een demogyjada, en dat is niks anders dan een dansje opvoeren,
en wij met ons 'dansteam' doen vaker mee, en vandaag was het in Zwolle,
en ik ga jullie de 'look' laten zien!

Lelijke foto, maargoed!

Gezicht:
Bourjois Healthy Mix foundation
Catrice Allround concealer
Essence Pure Mineral poeder
Catrice Pastel Delight blush
Ogen:
Jelly Pong Pong eyeshadow base (Cherry pie palette)
Eyeko Graffiti Eyeliner pen
Essence duo nummer 12 Newcomer
Rimmel Soft Kohl oogpotlood
Maybelline Lash Stylist mascara
Lippen:
Niks

Oh en we dansen op Britney Spears - Circus, dus vandaar die 'poedel' op ons hoofd!

EDIT: HET FILMPJE:
IK WEET NIET OF JE HET KAN ZIEN, WANT HET STAAT OP HYVES VAN EEN VRIENDIN VAN MIJ, DUS MISSCHIEN MOET JE ÓF VRIENDEN ZIJN ÓF INGELOGD ZIJN!!

KLIK voor het filmpje!

Veel liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

sofie on 15 maart 2010 om 17:48 zei

leuk! nu ben ik natuurlijk superbenieuwd naar dat dansje, ging het goed?
x

Esmay (admin) on 15 maart 2010 om 17:54 zei

@ Sofie: Aan het begin wel, aan het eind niet!
Maarja! Ach al die mensen wisten toch niet hoe wij moeten staan ! :)

Martine on 15 maart 2010 om 18:17 zei

Ik zie alleen maar zwart, maar hoor wel geluid? Hmm zal wel aan mijn computer liggen :P

x Martine

Esmay (admin) on 15 maart 2010 om 18:21 zei

@ Martine: Ja dat kan, maar dan moet je even wachten! Later komt ons dansje! :) Is eerst nog van hoe het liedje heet enzo :)
Gewoon even verder spoelen!

Beautyshiine on 15 maart 2010 om 18:24 zei

Oh,wat gaaf!
Ik dans ook heel graag!
x

Tine on 16 maart 2010 om 20:51 zei

Leuk! Ik dans ook :)
x

Natasja on 17 maart 2010 om 20:02 zei

Wat leuk, ik dans ook! =D
Helaas kan ik het filmpje niet zien!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice