Tag: Vragenlijst


Hallo allemaal!

Alweer mn 2de tag! En dit keer ben ik getagged door Mandy! En dus ga ik deze tag
vandaag doen!

Hoe laat ben je vanmorgen uit bed gegaan?
Om 7:30, ik had namelijk het eerste uur vrij!
Diamanten of parels?
Diamonds are girls best friend, baby!
Wat is de laatste film die je hebt gezien?
The Devil wears Prada, echt een aanrader!
Wat heb je vanmorgen gegeten?
Een beschuitje met hagelslag!
Wat is je officiele naam?
Esmay
Wat is je 2/3/4de naam?
Maaike
Wat eet je het liefst?
Lasagne, Kip Siam, een eigengemaakt van Serena, en macaroni!
Wat vind je niet lekker?
Spruitjes!
Wat is je favo pannekoek?
Lekker easy, eentje met stroop, of suiker, of kaas!
Wat is je favo CD?
Ik luister eigenlijk nooit CD's...
Wat voor auto heb je?
Nog geen een...
Wat is je favo broodje?
Broodje gezond, of broodje hamburger!
Aan wat voor personen heb je een hekel?
Arrogante mensen, en mensen die denken dat ze álles zijn, en mensen die schelden met ziektes!
Wat draag je het liefst?
Spijkerbroek met een leuk topje erop!
Waar ga je het liefst naartoe op vakantie?
Waar het warm is, en waar we écht lekker vakantie kunnen vieren!
En waar ik graag heen wil? NY, Paris en London! Eigenlijk álle grote steden!
Waar wil je je oude dag doormaken?
Geen idee waar, maar wel met álle mensen van wie ik hou om me heen!
Waar ben je geboren?
Hardenberg (in het ziekenhuis!)
Waar heb je gewoond?
Ik ben nog maar 1x verhuisd, en wij zijn lekker in ons dorpie blijven wonen!
Ik ga niet precies vertellen wáár, maar dichtbij Hardenberg!
Naar welke sport kijk je het liefst?
Streetdance, omdat ik daar zelf op zit! En naar kunstschaatsen, dat vind ik zo mooi en knap!
Wie zal dit niet terugsturen?
Eeeeh?
Wie zal hem als eerste terugsturen?
Iemand die de eerste comment achterlaat!
Cocacola of Pepsi?
Gewone, normale cola! Maar dat drink ik eigenlijk nooit!
Ajax of Feyenoord?
Ik ben voor élk team dat wint, dus dat kan Ajax zijn, maar oop PSV of Feyenoord!
Ben je een dag of nacht persoon?
Dag! Dan is het namelijk licht!
Pedicure of Manicure?
Manicure! Omdat ik mn handen/nagels mooi vind, en mn voeten/tenen/nagels niet!
Nog nieuws dat je met iedereen wil delen?
Dat ik op 22 juli pas jarig ben, en dat ik hou van jullie comments!
Wat wilde je worden toen je klein was?
Ik ben nu nog klein.. Nee, ik wilde veel worden, van stewardess tot juf!
Piercing of oorbellen?
Oorbellen!
Ooit wel eens in Afrika geweest?
Nee.
Ooit wel eens een auto ongeluk gekregen?
Nee, gelukkig niet!
Wat is je favo dag van de week?
Zaterdag!
Wat is je favo restaurant?
Het maakt mij niet veel uit! Als het eten maar lekker is!
Wat is je favo bloem?
Roos en orchidee!
Wat is je favo ijssmaak?
Vanille en aarbei en chocola!
Wat is je favo fastfood restaurant?
McDonalds!
Hoeveel keer rijexamen gedaan?
Nog nooit! En ik hóóp het in 1x te doen!
In welke winkel wil je al je geld uitgeven?
De Bijenkorf in Amsterdam, daar heb je namelijk ook een MACstore, maar ook make-upschappen met andere (dure) merken!
Bedtijd?
Ik ga om half 10 naar boven, en dan moet ik alles nog doen (niet douchen!). En dan lig ik keurig om 10 uur in bed!
Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden?
Naar iedereen!
De laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
Met vriendinnen bij de McDonals!
Waar zit je op dit moment?
Bij de computer!
Wat is je favo kleur?
Roze, blauw en groen!
Hoeveel tattoos heb je?
0, maar ik wil een klein sterretje of hartje om mijn pols, als ik later 'groot' ben!
Naar wie stuur je deze lijst?
Natasja
Martine
Teddy

En verder iedereen die deze tag ook wil doen!

Liefs, Esmay!

7 lieve berichtjes:

Lianne zei

leuke tag!

- on 16 maart 2010 om 18:51 zei

Leuk1 =D

Natasja on 16 maart 2010 om 18:55 zei

Bedankt voor de tag! =)
Heb hem al gemaakt, want iemand anders heeft me ook al getagd, dus hij komt binnenkort online!

Beautyshiine on 16 maart 2010 om 20:50 zei

Erg leuk!
x

Fleur on 17 maart 2010 om 09:43 zei

Leuk hoor!

Eva! on 17 maart 2010 om 16:37 zei

loik!

Yvonne on 17 maart 2010 om 18:19 zei

Leuk zeg!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice