Review: Bourjous Healthy Mix foundation


Hallo allemaal!

Iemand vroeg of ik hier een review over wou doen, nou hier is die dan!
Waarschijnlijk heb je hem al bij meerdere beautyblog gezien, het is namelijk een
nieuwe foundation van Bourjois. Er zitten namelijk vruchten in. Ik dacht eerst ook van: Huh? Kan dat in een foundation? Maargoed. Hij was in de aanbieding bij de Etos (voor €10.00), dus ik nam hem maar mee. Maar wat vind ik er eigenlijk van?



Merk: Bourjois
Product: Foundation
Naam: Healthy Mix
Kleur: 52 Vanilla
Prijs: €14.90 (zonder korting)

De looks: Ik vind hem er niet echt verkeerd uitzien. Gewoon een normale foundationverpakking. Wat trouwens wel handig is, is dat ie een pompje heeft. Dat is wel zo hygienisch. Het etiket is wel leuk met dat rood, dat maakt het em ook weer wat vrolijker! +

Smells: Hij ruikt best wel lekker. Ik weet niet waar na. Maar ik denk dat je de vruchten ruikt! In ieder geval, hij ruikt niet verkeerd! +



De kleur: Je hebt em volgens mij in 4 verschillende tinten. Dit is de lichtste kleur, maar ik vind hem nog niet echt superlicht. Maar het is gelukkig wel de perfecte kleur voor mij. Ook wel leuk dat ie een naam heeft. Dan vind ik het makkelijker onthouden. Wel jammer dat ie maar 4 lichtere tinten heeft. Als (iets)getinte dame kun je hem niet gebruiken! +-



Dekkend: Hij is redelijk denkkend zoals je op de bovenstaande foto kunt zien. Mijn roodheid is ietwat weg, maar hij is niet te dekkend. Als je namelijk een te dekkende foundation hebt ziet dat er gelijk fake uit. En dat willen we niet, en deze geeft dé dekking die ik wil. +

Longlasting: Zeker weten! Het is bijna niet zo dat ie later op de dag gaat ophopen. Gelukkig maar! Oke. Ik moet natuurlijk wel zeggen dat ie niet de hele dag perfect blijft zitten, maar hij blijft toch redelijk lang zitten. +



Verder nog belangrijk: Wat ik erg fijn vind is dat je deze foundation niet voelt zitten. Dat vind ik erg fijn, want bij sommige foundation dan voel je het gewoon zitten, dat vind ik zo vies (nou, niet echt vies, maar misschien begrijp je wat ik bedoel?). Verder zit er dus ook fruit in. Nou kan ik daar niks van merken, maargoed, het is toch mooi meegenomen toch? Want dat betekend dat er niet echt veel van die slechte stoffen in zitten! Beter!

Of ik deze foundation zal aanraden? Zeker weten! Hij is misschien best duur (normale prijs is €14.90) maar dat is ie dubbel en dwars waard! Blijft lang zitten en dekt goed! Als ie weer in de aanbieding is, of je hebt gewoon een nieuwe foundation nodig: Koop deze! Hij werkt namelijk goed!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad!

Welke foundation hebben jullie?

Oh, ik ben trouwens ook getagged. Superleuk natuurlijk, dus die tag komt natuurlijk ook op de site! Ik denk morgen! ;)

Liefs!

8 lieve berichtjes:

Eva! on 3 maart 2010 om 19:04 zei

mm, hij lijkt me wel fijn, hij ruikt toch ook heel erg lekker? maar ik heb niet zo op vloeibare foudations, vanwege het masker effect.. maar als deze dat dus niet zo erg heeft?

Esmay on 3 maart 2010 om 19:17 zei

@ Eva! : Nou, als je de goede kleur hebt is dat niet zo. Zowiezo blend ik em ook een beetje uit in mijn nek/keel whatever!
Nouu. ik heb er eigenlijk niet echt aan geroken! Maar ik zal straks is even ruiken aan mijn foundation, haha!

Larissa on 3 maart 2010 om 20:11 zei

Ik heb hem ook, ik vind hem ook fijn en hij ruikt lekker (maar jammer genoeg heb ik nét niet de goede kleur)

Milou on 3 maart 2010 om 20:21 zei

Ik heb dezelfde als jou :]

Melissa on 3 maart 2010 om 20:42 zei

Lijkt me een goede foundation! :) Alleen kan ik niet zo goed beoordelen of hij goed dekt want ik zie niet zoveel verschil met de voor en na foto.

Ik heb ook zo'n foundation in de vorm van een pompje, maar dan van L'Oréal!

Axelle on 3 maart 2010 om 22:25 zei

Klinkt goed ik gebruik foundation van de body shop en ben daar ook heel blij mee :) goed artikel :D

Esmay on 4 maart 2010 om 13:44 zei

@ Larissa: Dat is echt heel erg jammer!! Maar, gelukkig word je in de lente/zomer wel wat bruiner dus dan kan je hem wel gebruiken! :)

@ Milou: Ik hoop dat jij hem ook fijn vind! :)

@ Melissa: Nee, ik zie het. Zal dan wel weer zijn dat ik hem hierop heb geplaatst. Ik weet het ook niet. In het echt kan je het verschil echt wel zien!

@ Axelle: Dankjewel! Dat vind ik leuk om te horen! Misschien een idee als jou foundation van TBS op is?

Anoniem zei

Vond het in het begin best raar toen hij uitkwam dat er "fruit" inzat ('=

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice