Review: GlamCosmetics #1


Hallo allemaal!

Vandaag het eerste deel van GlamCosmetics. Ik kreeg namelijk een leuk pakketje opgestuurd! Hoe leuk?! Maar ik ga eerst wat vertellen over de webshop zelf.
Klik
HIER! om naar de webshop te gaan.

Wat te koop? Bij deze webshop kun je merken zoals Rimmel, Maybelline en Macfactor, maar dan voor hele lage prijsjes!
Niks kapot? Nee! Alles zat goed verpakt in een envelop met bubbeltjesplasic! Dus zeker goed verpakt, want niks was kapot!
Verzending: Dat duurde maar heel kort. Bij mij 1 dag, maar het kan zijn dat het 2-3 dagen kán duren (dat zei ze tegen mij!), maar 1 dag(!), wauw!
Verzendkosten: Als het in een envelop met bubbeltjesplasic kan, kost het maar €1.50, als het er niet in kan, moet het in een pakket, dan kost het wel iets duurder, namelijk €7.00.

Eindbeoordeling: Goede webshop, fijne prijsjes, snelle en goedkope verzending, zeker een aanrader!

En nu, op naar de eerste spulletjes!



Merk: Rimmel
Product: Blush
Naam: Cheeky!
Kleur: 100 Cool down
Prijs: €3.95

De looks: Normaal, niet echt de 'wauw-facor', maar dat geeft niet. Gewoon, en makkelijke, simpele verpakking, niks mis mee. +
Smells: Gewoon, naar poeder. Geen geur, dus!
De kleur: Een natuurlijke kleur, het is een beetje een roze/rode/bruinachtige blush, eigenlijk wel een kleur voor iedereen. Je kunt alleen de lichte gebruiken, of alleen de donkere, of allebei. Ik vind ze zelf samen het mooist, dat geeft bij mij het natuurlijkst effect, maar het is net wat je zelf mooier vind! +
Pigment: Mwah, maar als blush maakt het niet zoveel uit, dan hoeft het niet té gepigmenteerd te zijn, deze is gewoon goed! +
Longlasting: Ik moet eerlijk zeggen dat hij niet superlang blijft zitten. Ik heb hem om 7 uur opgedaan, en het is nu 4 uur en het zit er niet meer geweldig op. Jammer! -

Vind ik hem aan te raden? Jazeker! Op zoek naar een mooie blush, met niet al te veel shimmer en glitters? Dan is dit een perfecte blush voor jou! Hij is in nog veel meer kleuren, maar dit is echt wel een kleur die iedereen wel kan dragen! Top!



Merk: Maybelline
Product: Mascara (waterproof)
Naam: Lash stylist
Kleur: Soft black
Prijs: €5.95

De looks: Een simpele, maar toch mooie verpakking. Ik vind niet dat de mascara te veel toeters en bellen moet hebben! Deze is perfect! Mat zwart, met blauwe letters, leuk! +
Smells: Ik ruik nog niks, en dat is maar goed ook, want als ie wel gaat ruiken, is het tijd om hem weg te gooien, maar ik ruik niks, dus dat is prima. +
De kleur: Zwart! En dan is die ook echt goed zwart! Super, gewoon niet veel over te zeggen, gewoon een goede, zwarte mascara. +
Applicatie: Toen ik em openmaakte dacht ik echt van 'wat moet ik hier nou mee?', maar die kammetjes mascara's zijn echt makkelijk! Ik wist niet dat het dit resultaat gaf! Zonder klontjes, en de kans op spinnenpoot is er niet! +
Longlasting: Jaaa! We hadden vandaag een schuimparty in de klas (lang verhaal), en ik zat er helemaal onder, maar mijn mascara zat nog perfect! +

Vind ik hem aan te raden? Ook bij deze mascara geldt weer: Ja! Ik vind hem aan te raden. Iedereen moet wel is een kammetjesmascara uitproberen, het werkt namelijk super!

En dit was het weer! Morgen deel || van deze review!

Liefs!

4 lieve berichtjes:

- on 4 maart 2010 om 18:40 zei

Superleuke spullen! =D Ziet er goed uit allemaal!

Claudia! on 4 maart 2010 om 18:48 zei

Leuk dat je dat moch testen :D!

Beautyblush/Kelly on 4 maart 2010 om 19:17 zei

Wow super gaaf zeg!

sofie on 4 maart 2010 om 20:08 zei

leuke site, en wat leuk dat je mocht testen, lijken me goed producten!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice