FOTD: Lovely pink


Hallo allemaal!

Vandaag een FOTD, ofnouja een Foto Of The Day, of een LOTD, een look of the day, whatever! Het is wat je het leukst vind!
En dit keer een FOTD: Lovely pink. Dus hier een paar fotos!



Gezicht:
Bourjois Healthy Mix foundation
Catrice Allround concealer
Essence Pure Mineral poeder
Rimmel Cheeky! blush



Ogen:
Jelly Pong Pong Cherry Pie palette (oogschaduwbasis + roze oogschaduwkleurtjes)
Rimmel Soft Kohl oogpotlood + Essence oogschaduw 12 Newcomer (om te 'setten')
Rimmel Sexy Curves mascara + Rimmel Volume Flash mascara + Bourjous So Glamour Ultra Curl mascara

Lippen:
Vaseline Rosy Lips
Eyeko Fatbalm Minty

En dat was het! En ja, ik gebruik dus 3 verschillende mascara's, maar anders krijg ik niet wát ik wil! En, ja, volgende keer weer wat anders, áls jullie dit leuk vinden tenminste!

Veel liefs, Esmay

4 lieve berichtjes:

Fleur on 18 maart 2010 om 17:30 zei

Mooi! Je hebt echt lange wimpers ;)

sofie on 18 maart 2010 om 18:37 zei

superleuk geworden! en Fleur heeft gelijk, je hebt echt superlange wimpers!
x

wennie on 19 maart 2010 om 15:56 zei

mooie foto =) x

Lianne zei

Je hebt lange wimpers!
mooie look ook!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice