NOTD: Cupcake


Hallo allemaal!

Vandaag weer een NOTD. Deze heb ik van een YouTube filmpje,
en ik vond het erg leuk! En ik ga jullie dat nu laten zien!



Gebruikt:
Rimmel 3 in 1 (als base- en topcoat)
MAXnails in kleur Black (basiskleur)
GOSH in kleur Silver (Cupcake bodem)
Casuelle in kleur - (Cupcake'toet')

En dat was het weer voor vandaag!

Veel liefs, Esmay

ps. misschien zagen jullie het al, maar aan de rechterkant van mijn lay-out, zien jullie 'Nails at the moment' voortaan dus geen NOTD meer, maar ze staan in die kolom!
Dat vind ik handiger! Maar wat vinden jullie handiger? NOTD of dit?

9 lieve berichtjes:

Annigje on 19 maart 2010 om 18:30 zei

Ahh wat schattig!

Lee; on 19 maart 2010 om 19:10 zei

Leuk! :)

Natasja on 20 maart 2010 om 11:32 zei

Wat super schattig, echt mooi gemaakt! =D

sofie on 20 maart 2010 om 13:46 zei

geweldig gedaan!
x

Suzy on 20 maart 2010 om 13:54 zei

Awww dat is echt suuuuper schattig :D

Eva! on 21 maart 2010 om 14:13 zei

ahh wat cute! ik heb je touwens getagd! miss heb je hem al gehad..

Devina on 21 maart 2010 om 17:16 zei

Wat leuk! :)
Ik zou het niet kunnen hoor, hihi.

Sylvia on 24 maart 2010 om 20:16 zei

aaah! echt superlief gedaan :). ook mooi met die zwarte achtergrond!

Elisa on 26 maart 2010 om 22:37 zei

Leuk, maar misschien kan je het daar doen en hier, hier zie je het groter.

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice