Review: Clarins scrubcreme


Hallo allemaal!

Vandaag een review over een wat duurder beautyproduct!
Dit product heb ik namelijk gekregen om te testen van Belissima! Dat is dé enige, echte webshop van Clarins in Nederland! En eerst wat over de webshop zelf...

Wat te koop? Alle producten van Clarins! Verzorging, make-up, álles! En zelfs voor heren, dus iedereen kan er wel wat kopen!
Niks kapot? Nee! Het zat allemaal goed verpakt! Het zat namelijk goed in bubbeltjesplasitc envelop!
Verzending: Dat duurde maar 1 dag! Wauw! Super goede service ook! Top!
Verzendkosten: Dat is (meestal) €7.50, maar als je zwaarder hebt dan 0.25 kilo, kost het meer. Dat vind ík zelf best een tegenvaller, aangezien je ook al een duurder beautyproduct koopt! En als je boven de €100.00 besteld is het gratis!
EDIT: Je krijgt standaard 10% korting op je aankoopjes op Belissima! Dus dat scheelt weer een hoop geld!

Conclusie: Supergoede webshop! Zeker de verzending is erg snel, helaas zijn de verzendkosten weer wat duurder! En zoals je ziet op de onderstaande foto kreeg ik er ook een visitekaartje bij! Dat vind ik echt leuk, om visitekaartjes te krijgen!

En nu naar het product:


Merk: Clarins
Product: Scrubcreme
Naam: Doux Polissant
Kleur: Wit
Prijs: €31.00

De looks: Ik vind hem er zelf erg luxieus uit zien, het geeft me echt nét het extra luxe! Ik vind het erg chic!
Smells: Hij ruikt heel fris, niet echt naar iets in het bijzonders, nee. Gewoon een lekkere geur, maar niet heel 'spannend'.
De scrubdeeltjes: Die zijn echt lekker zacht! Het voelt niet alsof het echt schuurt langs je huid, nee! Gewoon een lekkere scrub!
Zachte huid? Zo lekker, het voelt echt aan als een babyhuidje! Echt fijn!



Vind ik hem aan te raden? Ja! Omdat het gewoon nét het extra luxe geeft, en het staat gewoon chic op je badkamer tafeltje! Oke, de prijs is misschien wat minder, maar hij is het echt waard! Dus ga zeker naar Belissima en KOOP!

En dat was het alweer, de review! Het is misschien wél een duurder product, maar hij is het zeker waard!

Tot de volgende keer!

Liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Regina on 17 maart 2010 om 19:25 zei

goede review, klinkt goed

Natasja on 17 maart 2010 om 20:01 zei

Klinkt goed, leuk artikeltje.
En bedankt voor je superlieve reactie op m'n site, jouw site is ook super! =D

Madelon on 18 maart 2010 om 08:16 zei

Leuke review meid :)

Lianne zei

Goed review!
Maar hoeveel zit het in het tubetje dan?

Elske on 18 maart 2010 om 16:48 zei

Leuk! (:

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice