Faves of the Month: Maart


Hallo allemaal!

Het is weer begin april, en dan is er natuurlijk weer tijd voor de faves/don't faves van de maand Maart! Ik heb niet zoveel spulletjes waar ik van hou, en maar 1 ding wat ik deze maand wat minder vond, maar dat is geen reden om hem niet te doen, dus hier komt het!



1 'Catrice Pastel Delight blush'
Een mooi, roze kleurtje, die niet te fel is! Veel mensen kochten hem niet vanwege de bruine kleur, maar daar merk je niks van! Dit is alleen een kleurtje die het roze weer niet té fel maakt. De 2 laatste 'blokjes' zit shimmer in, alleen daar merk je niet zoveel van, dus je bent geen glitterjunk! Dit is een mooie, matte blush.

2 'Jelly Pong Pong Cherry Pie palette'
Een mooi palletje, met oogschaduw basis. Die oogschaduw basis gebruik ik elke dag, omdat ie gewoon goed werkt! Verder gebruik ik de lichtroze kleur ook redelijk vaak, de rest niet echt, maar ik vind die bruin kleurtjes niet echt mooi bruin!

3 >'Rimmel Londen ; Birthday Suit lipstick'
Een nude lipstick. Ik heb redelijk donkere lippen van mezelf, en als ik met deze eroverheen ga dan worden ze wat lichter. Als ik echt een nude momentje heb pak ik concealer erbij, dan is ie pas echt mooi nude! Prima lipstick!

4 'MAC creemsheen Shy Girl lipstick'.
Een lipstick van MAC, ik heb hier nooit over geschreven.En ik heb hem best vaak gedragen, het is gewoon een prachtige roze/peachy/nude kleur, wat ook mooi is bij mijn huidskleur (ben een minibeetje getint), en mijn bruine haar! Prachtige lipstick.

En nu de Don't Faves..



'Maybelline Lash Stylist mascara'
Nee, ik heb hem nooit opgedaan in Maart. Je kreeg hem er gewoon zo moeilijk af, en als je dan maar iets te veel doet heb je spinnenpoten! Verder is ie niet zo slecht, maar meer wat voor de 'echte' zomer!

Dat was het weer. Best op tijd, vinden jullie ook niet?

Veel liefs, Esmay

10 lieve berichtjes:

sofie on 2 april 2010 om 19:23 zei

die blush vind ik ook erg goed!
x

Beautyshiine on 2 april 2010 om 21:51 zei

Leuke spulletjes!
Die Mac lipstick is erg gaaf!
Ik wil er ook nog eentje van MAC!^^
x

Axelle on 3 april 2010 om 21:37 zei

jammer van die maskara die lipstift van mac is echt super een vriendin van me heeft hem ook :)

Springlover on 4 april 2010 om 12:26 zei

Misschien dat ik toch nog eens die Catrice blush ga scoren,...

Eva on 4 april 2010 om 13:05 zei

Leuke spulletjes , die mascara heb ik vaker slechtere dingen over gehoord!

Elske on 4 april 2010 om 17:08 zei

Dit vind ik echt leuk om te lezen (:

Anoniem zei

Die lipstick van MAC wil ik zoo graag, ik had erover gelezen bij een andere blog, sinds toen wil ik hem érg graag! <3

Leuke producten, lijken me erg fijn

Annelieke on 6 april 2010 om 16:52 zei

Mooie lipsticks, zou je een review van de MAC Lipstick kunnen schrijven met swatches erbij? Die blush lijkt me fijn maar mocht van mezelf even geen blushes meer kopen :P En die mascara koop ik ook maar niet, daar heb ik nu al zoveel slechte dingen over gelezen..

Esmay (admin) on 6 april 2010 om 18:21 zei

@ Annelieke: Is goed! Dat zou ik doen. Maar heb er ook al een review bij Ourfavourites.net over geschreven! Maar ik zou er wel een aparte review van doen!

Milou (Cherize) on 6 april 2010 om 18:54 zei

Wat grappig is last net op een andere website (bij Priscilla) dat die mascara niet zo best was en nu hier ook :-)
Leuk artikel!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice