Review: GlamCosmetics #2


Hallo allemaal!

Vandaag deel II van de review. Gisteren deel I van dit review, vandaag het andere deel! Dit zijn allemaal lipdingen. Dus have fun!

Klik HIER! om naar de webshop te gaan!

Vandaag niks over de webshop, want die heb ik gisteren al uitgebreid besproken. We gaan nu gelijk naar de producten!



Merk: Rimmel
Product: Lippotlood
Naam: Vinyl Gelly Gloss lipliner
Kleuren: Moreish en Be a star
Prijs: €2.95 p.s.

De looks: Een normale lipliner, niks speciaals aan. Ze hebben wel gedacht aan het einde, met een leuk zilver randje, want het zilver komt terug in de letters. +
Smells: Naar niks? Werkelijk, ik ruik niks! Jammer, ik wou dat er wel een lekker geurtje aan zat, haha! +-
De kleur: Mooie kleuren, de lichtste kan je eigenlijk voor alles wel gebruiken, rood, bruin, paars, roze, alles dus! De andere is eigenlijk alleen maar voor roze, maar dat is niet erg! +
Pigment: De lichtste heeft niet superveel pigment, dat is wel jammer, de donkerste daarintegen wel weer. Die is mooi felroze, perfect voor opvallende roze lippen! +
Longlasting: EDIT: Ja, het blijft goed zitten. Als ik het er wil afhalen blijft het er nog gedeeltelijk opzitten (de donkere), de lichte kan je bijna niet zien, dus daar zie ik niet echt veel verschil, mn lippen zijn alleen maar een beetje glitterig.+-

Vind ik em aan te raden? Ja, dat wel. Je hebt namelijk keuze uit veel verschillende, en doordat ie zo glossy is glijd hij over je lippen, dat is echt fijn! Zeker aan te raden dus!



Merk: Rimmel
Product: Lipstick
Naam: Lasting Finish
Kleuren: Birthday Suit (lichte) Balistic (donkere)
Prijs: €3.95

De looks: Mooi paars! Ziet er erg chique uit. Maar, wat echt niet leuk is dat het merk er helemaal niet opstaat. Als je het zo ziet dan weet je niet wat voor merk. Dat vind ik niet zo leuk! Wat ook wel leuk zou zijn als ze op de bovenkant van de dop het kroontje grafferen (net zoals bij de Sexy Curves mascara). +-
Smells: Gewoon, een saaie lipstick geur. Misschien een ideetje voor de Rimmelmensen: Een geurtje in de lipstick zou fijn zijn, maar ik stoor me er niet aan! +-
De kleur: Goede kleuren, ze hebben in nog een paar kleuren volgens mij, maar er zit vast wel 1 voor jou bij! +
Pigment: Dat zit hier zeker in! Je ziet dat je lipkleur er niet doorheen, dat is fijn! Er zit dus zeker veel pigment in! +
Longlasting: Nee, ik heb gedronken (thee), maar daarna was hij er ook al af. Misschien komt het doordat ik er een lipgloss over had, maargoed, mét lipgloss blijft hij dus niet goed zitten, je zult dus wel bij moeten smeren! -

Vind ik hem aan te raden? Misschien, als je wat langerhoudende lipsticks wilt, dan is deze niet aan te raden, wil je gewoon een mooie, dekkende kleur, en vind je het niet erg om bij te smeren, dan is deze wel wat voor jou!



Merk: Rimmel
Product: Lipgloss (mét lampje!)
Naam: Light beam 'after dark lipgloss'
Kleur: Spotlight
Prijs: €4.95

De looks: Ziet er leuk uit! Niet als een lipgloss, maargoed, weer is wat anders! Ik vind hem in ieder geval best chique uit zien! +
Smells: Deze ruikt zoooo lekker! Echt zoet, naar bubblegum, of naar snoepjes, ik weet het niet precies, maar het ruikt echt lekker! +
De kleur: Een mooie, roze kleur, met shimmers. I like! Het is echt een meisje-meisje kleurtje, en dat is nou net waar ik van hou! +
Pigment: Als je hem op je lippen hebt gedaan, dan word ie gewoon doorzichtig, dat is wel jammer, je ziet de glitters nog wel! Maar ik stoor me er niet aan! +-
Longlasting: Nee, als je drinkt gaat het er alweer af. Dat is erg jammer, maar ik vind het wel leuk om hem weer opnieuw op te smeren, omdat de geur zo lekker is! -

Vind ik hem aan te raden? Ja! Omdat hij en een leuk lampje heeft, en zo lekker ruikt, en omdat het gewoon een fijne lipgloss is! De prijs valt ook reuze mee, dus zeker iets om mee te bestellen als je iets besteld! Het is ook zo leuk, want in het donker kun je deze lipgloss ook opdoen, want er zit een spiegeltje in én een lampje! Dubbel zo handig dus! Dat lampje kun je trouwens zelf aan en uit doen met een knopje! Handig dus!

Zoo, en dat was het weer voor vandaag! Dit was wel een lang artikel, maargoed!
Het was wel leuk om de fotos te bewerken in een collage, en dit artikel te schijven!
Dit waren de reviews van GlamCosmetics!
Bedankt GlamCosmetics dat ik wat mocht testen!
Nogmaals, klik HIER! om naar die leuke site te gaan! ;)

Liefs!

5 lieve berichtjes:

- on 5 maart 2010 om 15:21 zei

Leuke producten en zien er goed uit! =D

Eva! on 5 maart 2010 om 16:01 zei

mooie producten! ik zie mijn eigen nieuwe layout niet, heel irritant, fijn dat jij hem wel ziet!

Regina on 5 maart 2010 om 16:44 zei

mooie producten enzo!

Natasja on 5 maart 2010 om 19:21 zei

Erg mooie producten, zien er goed uit!

Tine on 6 maart 2010 om 10:09 zei

Leuk producten!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice