Review: Moon Minerals blush


Hallo allemaal!

Ik kreeg van de leuke webshop Moon Minerals een leuk pakketje, met een mooie blush erin! En die ga ik vandaag voor jullie reviewen! Maar ik ga eerst wat vertellen over de webshop...


Klik HIER om naar de webshop te gaan!

Wat te koop? Minerale make-up, zoals foundation, blush, oogschaduw, álles!
Niks kapot? Nee! Het was verpakt in bubbeltjesplastic envelop, dus zeker goed verpakt!
Verzending: Dat was supersnel, maar 1 dag! Zeker goed dus!
Verzendkosten: Dat is in Nederland vanaf €2.25, dus het ligt er maar net aan hoevéél je besteld!

Eindbeoordeling: Een mooie webshop, met alle minerale, wat beter is voor je huid, make-up! Zeker een aanrader om een keertje wat te bestellen! Oh, ik kreeg er ook een leuk visitekaartje bij!

En dan nu naar de blush...



Merk: Moon Minerals
Product: Blush
Naam: Nuria
Prijs: Sample €1.75, Mini €4.25, Full size €9.75

Looks: Niet echt de verpakking waarop ik zit te springen! Het is een gewoon plasic potje! Jammer...
Smells: Naar niks! Maar dat vind ik ook niet echt nodig bij een blush, haha!
De kleur: Een mooie roze blush met zilveren shimmer! Echt prachtig! En je moet vooral niet denken dat je een discobol bent, want dat ben je echt niet! Het is een mooie, bescheiden shimmer!



Pigment: Dat vind ik niet echt het WOW factor hebben, je ziet het niet echt, en dat vind ik best jammer! Wat dan weer wel leuk is dat je hem ook boven een andere blush kunt gebruiken!
Longlasting: Ja! Hij blijft er heel lang opzitten, natuurlijk is het niet zoals die ochtend, maar het zit er wel!

Vind ik hem aan te raden? Ja, want hij blijft lang zitten, en dat vind ik tof! En als je vind dat ie niet genoeg pigment heeft, kun je hem boven een andere blush doen. Wat ook mooi is, is als je hem als oogschaduw gebruikt! Een prachtige roze kleur.

En dat was het weer!
Oh trouwens, vinden jullie de Faves/Don't Faves niet leuk om te lezen? Daar krijg ik namelijk heel weinig reacties op.. Dus weghalen die 'rubriek' of gewoon doen elke maand?

Veel liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

Beautyshiine on 3 april 2010 om 22:11 zei

Die blush lijkt me echt supermooi!$
x

Eva on 4 april 2010 om 13:04 zei

Woow wat een mooi kleurtje :)

Carmenkind zei

Mooie kleur!

Beautyblush/Kelly on 4 april 2010 om 19:32 zei

Wow echt mijn kleur blush! Zo mooi :)

Louise zei

Ziet er wel mooi uit, alleen jammer idd dat ie niet zo veel pigment heeft.

Kim on 6 april 2010 om 15:02 zei

Ziet er goed uit !

- on 7 april 2010 om 17:19 zei

Ik vind hem erg mooi, jammer van het pigment maar weinig pigment kan ook erg mooi zijn!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice