Swatches: Catrice nieuwe nagellak


Hallo allemaal!

Nee, niet zomaar de 'Catricelakjes', nee! Het zijn 3 swatches van de nieuwe nagellak lijn van Catrice, en ze zijn prachtig!



En ze zijn al prima bij 1 laagje nagellak, maar met 2 word de kleur veel intenser, en mooier! Dus dat zou ik aanrader!
Verder heb ik 1 al opgehad, de Lost in Mud, en die blijft 3 dagen lang zonder chips zitten! Super kwaliteit dus, en dus ook zeker aan te raden!

Te koop bij de Kruidvat voor €2.49 per stuk.

Zijn jullie nog in stomme 1 april grappen getrapt? Bijvoorbeeld 'Wat heb je op je schoen? 1 April!' , laat het me weten!

Love, Esmay

14 lieve berichtjes:

Dajana on 1 april 2010 om 18:42 zei

Haha, nou ik had me verslapen dus was meteen hele dag thuisgebleven. Dus niks van 1 april gemerkt. x) Maar leuke lakjes! Ik heb de laatste twee ook!

x

merve on 2 april 2010 om 08:43 zei

Heel mooi kleuren!
Ik ben ingetrapt in één april grap, maar dat was niet grappig: Iemand heeft naar iedereen een sms gestuurt '... is dood (auto-ongeluk) kom snel naar ons' Iedereen ging dus naar daar huilend enal (de man zelf wist er niks van) Maar de man was algeluk niet dood!

Esmay (admin) on 2 april 2010 om 08:57 zei

@ Dajana: Haha! Nouja, lekker in bed blijven liggen is ook fijn! :D

@ Merve: Oh nee, dat is niet z'on grappige 1 april grap, inderdaad!

Wennie on 2 april 2010 om 09:16 zei

Mooie kleurtjes <3.

Beautyshiine on 2 april 2010 om 10:14 zei

Nee niet in een 1-aprilgrap getrapt *gelukkig*
En die lakjes zijn echt PRETTY!!!
Ik wil ze oooooooooooooook!
Ik ga morgen naar het kruidvat!^^
En dan ga ik er heel wat inslaan^^
x

Natasja on 2 april 2010 om 10:30 zei

Erg mooi, heb die grijze net opgedaan! =D
Bij ons zijn er eigenlijk helemaal geen 1 april grappen uitgehaald =P

Esmay on 2 april 2010 om 11:24 zei

@ Beautyshiine: Nou, dat zal ik ook zeker doen!
Laat het me weten welke je hebt gekocht @ info@sweetcupcakebeauty.tk

@ Natasja: Gelukkig maar ,want dan kon je ook nergens in trappen :P

Anoniem zei

Ik was lekker vrij! xP
mooie lakjes :)

Eva! on 2 april 2010 om 14:03 zei

leuk ik heb die rechter ook.

springlover on 2 april 2010 om 18:20 zei

Mooie kleurtjes, ik ben ook zeeeer tevreden over de dekking & de prijs is ook nog eens erg goed!

sofie on 2 april 2010 om 19:22 zei

die grijze heb ik ook, geweldige kleur!
x

Elisa on 5 april 2010 om 19:41 zei

Wel in 1 april-grap getrapt :(
Door mijn vriendin was ik 5 minuten eerder op school...
Mooie kleurtjes trouwens.

Wickedskakid on 13 april 2010 om 21:53 zei

Ik heb London's weather forecast ook en dat s echt 1 favorieten! Maar sweets for my sweets ziet er ook erg mooi uit!

Daniëlle on 15 april 2010 om 18:46 zei

Sweets for my sweet ziet er super mooi uit. :D

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice