FOTD: Blue as the Ocean


Vandaag weer 's een FOTD. Deze 'look' heb ik eigenlijk niet vandaag opgehad, maar eigenlijk donderdag. Maar ik ga hem toch even aan jullie laten zien! Ik hoop dat jullie het leuk vinden, want het is met het Wet 'n Wild palletje die ik in Duitsland had gekocht!






Wat heb ik opgesmeerd?
Bourjois Healthy Mix foundation
Catrice Allround concealer
Essence Pure Mineral poeder

Wet 'n Wild palletje ; Monsoon
Rimmel Soft Kohl pencil ; Black
Pupa Ultraflex mascara ; Black
Pupa Really Waterproof Mascara ; Black
Maxfactor False Lash Effect mascara ; Black
Rimmel Volume Flash mascara ; Black

Rosebud Salve ; Original

Willen jullie trouwens een review van het W&W palletje?
Want dan zou ik dat heus wel willen doen, wees niet bang, en vraag me
gewoon dingen, ik bijt niet!

Liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

Jenieke on 28 juni 2010 om 18:24 zei

mooi! :D

Elisa on 28 juni 2010 om 20:06 zei

Leuk gedaan!

Beautyshiine on 28 juni 2010 om 22:11 zei

Leuk!
x

Natasja on 29 juni 2010 om 13:46 zei

Héél mooi, staat erg leuk!

Elske on 29 juni 2010 om 15:23 zei

Erg leuk!

~Sharony on 29 juni 2010 om 17:22 zei

Ziet er leuk uit!

Myrna on 30 juni 2010 om 19:46 zei

mooi gedaan!!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice