Filmpje: Rosebud Salve Original


Zal ik hem kopen, of niet, of wel? Iedereen zegt dat ie goed is.. Dat zat de hele tijd in m'n hoofd, totdat ik Suzanne mailde of ik misschien een Rosebud mocht testen voor m'n site, en dat mocht! Ik was zo blij, want dan kon ik eindelijk met eigen ogen (monden?) zien hoe goed ie dan wel niet is, zoals iedereen zegt. En ik kan je zeggen, hij is goed! Maar is hij die 10 euro waard van de winkel?






Lekker weer in een filmpje, dat vind ik namelijk superleuk om te doen! Als ik het 'ooit' druk krijg met school, ga ik wel filmpjes maken, haha! En dat klop ik af, want ik hoop natuurlijk niet dat ik het heel druk krijg met school, haha!

In ieder geval : Heel erg bedankt Rosebud en Suzanne!

Veel liefs, Esmay

3 lieve berichtjes:

Eva! on 7 juni 2010 om 19:36 zei

leuke review! ik vind hem heerlijk!

Anoniem zei

Hi Esmay,

wat leuk een revieuw over rosebud. ik ben er zelf ook al bekend mee. Super goed is het! Alleen heb je volgens mij de verkeerde link aan je site toegevoegd. De officiele site is www.rosebudsalve.eu, misschien handig om dit nog even te veranderen?

Groetjes!

Mandy on 8 juni 2010 om 17:06 zei

Leuk!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice