Reviewweek: Pupa


Ik had een keer een mailtje gestuurd naar Pupa of ik misschien wat mocht testen voor mijn site, en so what? het mocht! En het zijn wel 6 producten, hoeveel is dat?

Review: Pupa producten from sweet cupcake beauty on Vimeo.



Kijk dus op www.pupa.com om te kijken waar ze bij jou Pupa producten verkopen!

Veel liefs, Esmay

ps. Ik heb eindelijk vakantie! :D

7 lieve berichtjes:

Jenieke on 29 april 2010 om 18:48 zei

Leuk filmpje! =D

Rosa on 30 april 2010 om 09:10 zei

oh, leuk dat je dat allemaal mocht testen!
x

Eva! on 30 april 2010 om 16:18 zei

leuk, dat je zoveel toegestuurd kreeg om te testen!

Natasja on 1 mei 2010 om 13:14 zei

erg leuk!

Beautyshiine on 1 mei 2010 om 13:21 zei

Leuke digen!
Die mascara leek me erg goed!
x

Selina on 1 mei 2010 om 15:55 zei

Leuk zeg, dat je allemaal spullen toegestuurd heb gekregen om te testen!

Vief on 4 mei 2010 om 17:10 zei

LeukLeuk!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice