Shoplog: 15 april 2010


Hallo allemaal!

Vandaag een shoplog, van alleen maar de Kruidvat. Misschien weten jullie het al, maar er is gewoon 50% korting op álle make-up. En ja, ik als make-up/nagelfreak móést ik natuurlijk wat inslaan. Het zijn maar 4 dingetjes, maar ik ben er wel heel erg blij mee! Ik ben trouwens voor wat duurdere merken gegaan, ook omdat je dan meer korting krijgt (nouja niet meer korting, maar 1 euro naar 50 cent, en 16 euro naar 8 euro is wel een heel verchil!). Dus ik show je hier, een duurdere shoplog!


MaxFactor Second Skin foundation (070 Natural) ; €16.99 - 50% = €8.50
Ik heb hem al gebruikt, en ik vind hem fijn! Maar als jullie er een review over willen; comment dat dan even!

MaxFactor Falsh Lash Effect mascara (Black) ; €9.99 - 50% = €5.00
Dit is een speciale editie voor Koninginnendag, daarom is ie ook oranje. Normaal in de zwarte versie is ie 16/17 euro, maar deze is LE, dus goedkoper! :)
Als jullie hier ook een review van willen; comment!


Rimmel 3 in 1 basecoat, topcoat & strengthener ; €7.49 - 50% = €3.75
Deze heb ik nou voor de derde keer al gekocht, maar hij blijft gewoon fijn! Echt een aanrader! Willen jullie een review; comment dat dan! :)

Maybelline Express Finish nagellak (84 Fuchsia) ; €6.99 - 50% = €3.50
Dit is echt z'n fel neon roze lakje! Ik vond hem zoo mooi dat ik hem gewoon moest meenemen van mezelf! En m'n eerste Maybelline lakje! Dus willen jullie een review ; comment! :)

En dat was al m'n shoplogje, ik heb volgens mij €17.24 bespaard, dus dat is wel mooi meegenomen.

En hebben jullie nog wat gekocht met deze 50% actie van 't Kruidvat?

Liefs, Esmay

ps. Misschien morgen geen update, want ik ga naar Hoogeveen winkelen! Zomerkleding, en weet ik veel allemaal (ook make-up? :D)! Misschien dus een update, maar ik kan jullie niks beloven!

pps. Jullie kunnen nog steeds spammen! Klik hier om je blog te spammen!

11 lieve berichtjes:

Eva! on 16 april 2010 om 20:29 zei

leuk! ik heb ook mijn slag geslagen! mascara, oogpoltoodjes, blush, lakjessss

Elisa on 16 april 2010 om 21:07 zei

Ik heb echt veel gekocht :D En morgen ga ik weer inslaan XD

Amanda on 16 april 2010 om 21:15 zei

Haha. Ik woon vet dichtbij Hoogeveen. Vind het zelf niks aan daar maar veel plezier ^_^

Anoniem zei

Ziet er leuk uit! Een review van de MaxFactor Second Skin foundation zou wel eens fijn zijn :-)

Unknown on 16 april 2010 om 21:45 zei

Superleuk!! Ik ga die mascara misschien ook wel kopen, alleen ik vind die oranje verpakking zo lelijk!

Beautyshiine on 16 april 2010 om 22:21 zei

Die lakjes zijn héééél mooi!
x

Esmay on 17 april 2010 om 10:28 zei

@ Een kijkje bij sien: Dat zal er dan aankomen! :)
@ Lizzy: Ja, de oranje verpakking is niet zo prachtig, maar valt lekker op in je stash! :)
Hij is trouwens wel heel fijn :)

Springlover on 17 april 2010 om 15:59 zei

Leuke spullen! Ik heb vooral mijn slag geslagen voor back up producten (mascara enzo...)

Jenieke on 17 april 2010 om 16:18 zei

Leuke dingetjes! =D

Milou (Cherize) on 17 april 2010 om 21:08 zei

Van die van Rimmel wil ik wel heel graag een review zien :-) Ben benieuwd waarom hij dan zo goed is!

Danique on 21 april 2010 om 20:31 zei

Leuk, ja ik heb ook ingeslagen haha

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice