Review: The Brush Guard


Hallo allemaal!

Vandaag weer een review, dit keer van The Brush Guard. En dit is voor je kwasten, en ik ga je vandaag mijn mening laten horen over dit leuke product!

Ik ontving trouwens 2 Variety Pack's!


Klik HIER om naar de site te gaan!

Wat te koop? Hoesjes voor je make-upkwasten, om ze netjes te houden, op te bergen, schoon te maken, en handiger voor op reis!
Niks kapot? Nein! Alles was goed verpakt!
Verzending: Dat duurde maar 6 dagen! Terwijl het uit Amerika moest komen, lekker snel dus.
Verzendkosten: $2.08, omgerekend is dat ong. €1.50 (om precies te zijn: €1.53)

Eindbeoordeling:
Fijne verzendkosten, en snelle verzending! Dat is dus in ieder geval top. Nu de rest nog...



Merk: The Brush Guard
Naam: Variety Pack
Product: Hoesjes voor je kwasten
Prijs: Alle Pack's met Guards zijn $5.50

Looks: Niet echt van: Jeeh! Maar gewoon simpele dingen. Als ze nou ook eens in het roze, rood, blauw, groen waren, was het een stuk leuker!
Easy? Ja. Je moet ze gewoon om de kwast heen schuiven. Lekker easy dus.
Cleaning? Heel erg makkelijk, je wast je kwasten, en schuift dit er om heen, dan laten drogen in een beker (omgekeerd). Dan blijven de haartjes mooi staan, dus zeker handig!
Travelling? Ja, ik heb ze een keer meegenomen, in een brushroll, en het blijft gewoon zitten! Dus ook heel handig als je op vakantie gaat, of gewoon ergens heen gaat waar je je make-up wil doen!

Aan te raden? Zeker weten! Ze houden je kwasten goed, mooi, en het is supermakkelijk. Ook om mee te nemen in een brushroll. Bovendien kosten ze maar $5.50 wat omgerekend €4.04! Op de totale kosten kom je dus uit: €5.57. Lekker goedkoop dus!

Hope you guys like it!
ps. Je kan je blog nog steeds spammen, klik HIER! om je blog te spammen!

Veel liefs, Esmay

8 lieve berichtjes:

Marijke on 15 april 2010 om 21:34 zei

leuk! deze moet ik ook eens bestellen!

Axelle on 15 april 2010 om 23:09 zei

wel fijn alleen ik ben met zon dingen zoooo slordig ik zou ze in no time kwijt zijn xD

Beautyshiine on 16 april 2010 om 08:40 zei

Leuke review!
Ze lijken me ook heel fijn!
En het zou idd leukz ijn als ze ze in een andere kleur zouden hebben.
x

Jenieke on 16 april 2010 om 16:58 zei

Die dingen zien er ZO geweldig uit! Ik wil ze ook =D

Natasja on 16 april 2010 om 18:04 zei

wat handig!

tine on 16 april 2010 om 18:09 zei

Klinkt goed!
x

Rosa on 16 april 2010 om 18:09 zei

handig!!
x

Teddy on 16 april 2010 om 18:12 zei

Leuk ik heb ze ook and I love them!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice