NOTD: 2 Konad 'looks'


Hallo allemaal!

Ik wist geen leuk artikel meer *schaam schaam*, en ik had nog 2 Konad foto's van mn nagels, en ik bedacht dat ik die nog aan jullie liet zien, dus hier komen ze :)


Imageplate M57 - Panter print
Gebruikt?
Rimmel Londen 3 in 1 ; basecoat, topcoat en strengthener (als base en topcoat!)
Rimmel Londen LycraPRO ; Baby Pink
Bourjois So Laque ; Fuchsia Hype


Imageplate M63 - EDIT: Pie de Poule, dankzij Eva!
Gebruikt?
Rimmel Londen 3 in 1 ; basecoat, topcoat en strengthener (als base en topcoat!)
Catrice Nailpolish ; Sweets for my sweets
Bourjois So Laque ; Fuchsia Hype

De Bourjois lak is zo fijn om mee te stempelen! Ik vind hem zelf niet zo fijn om 'gewoon' op je nagels te smeren, omdat ie een beetje dik is, maar voor stempelen is ie perfect!
En ja, het is allebei roze, omdat ik gewoon van roze houd! Ik kom altijd weer op roze uit! Maar voor de volgende keer moet ik van mezelf een andere kleur doen, en ik heb al een keer groen gedaan, dus het gaat in de goede richting, haha.

Veel liefs, Esmay

ps. Hoogeveen was heel leuk! Ik heb niet zo heel veel geshopt, maar binnenkort wel een shoplog!

13 lieve berichtjes:

Merve on 17 april 2010 om 22:20 zei

Ze zijn alle 2 heel mooi :) maar de 1ste vind ik het leukst
X Merve

Beautyshiine on 18 april 2010 om 09:37 zei

Wat een leuke looks!
Die laatste is héél mooi!
x

Jenieke on 18 april 2010 om 11:09 zei

Wauuuuuuw, super mooi! =D

sofie on 18 april 2010 om 11:56 zei

superleuk!
x

Tine on 18 april 2010 om 12:17 zei

Mooi!
x

Lizzy on 18 april 2010 om 13:57 zei

Mooi!

Eva! on 18 april 2010 om 14:15 zei

leuk ik kan ze ook maken want heb die image plates ook.
printje heet pie-de-poule
het zijn voetjes van een kip

Josephine on 18 april 2010 om 14:21 zei

Naaais!

Simone on 18 april 2010 om 14:29 zei

Die zijn leuk, ik denk dat ik die image plates ook eens ga kopen (ll')

Natasja on 18 april 2010 om 19:08 zei

Wat ontzettend mooi! =D

Elisa on 18 april 2010 om 21:13 zei

Echt mooi!!

Anoniem zei

leuk hoor/

Anoniem zei

Leuk!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice