Swatches: Random Eyeproducts


Vandaag een random swatchartikel, omdat ik daar gewoon zin in had. Ik ga jullie een paar oogproducten laten zien, die ik erg fijn vind. Dus lees snel verder, of nouja "lees"? Het is meer kijk verder, haha! Have fun!


Dit zijn alle swatches die ik even voor jullie heb gemaakt

Dit zijn echt op dit moment mijn fave's, vandaar dat ik jullie even swatches ga laten zien.
Als je even naar beneden scrollt kun je ze allemaal van dichtbij bekijken! Én ik heb er een kleine review bijgezet. Áls dat niet handig is!


GOSH shadesticks

Deze GOSH sticks zijn zeker aanraders. Je kunt ze heel fijn als 'basis' gebruiken voor onder je oogschaduw, maar ook gewoon als oogschaduw. Ze blijven superlang zitten, creasen niet, én ze zijn waterproof. Nou.. Als dat niet superdingen zijn weet ik het ook niet meer! Helaas zijn ze niet heel goedkoop. Maar ook voor de prijs van €8.49 raad ik ze zeker aan!

Too Face Gelaxy Glam Collection eyeshadows

Too Faced staat echt bekend om zijn Shadow Insurence (de oogschaduwbasis), maar ze hebben ook hele fijne make-up, niet te vergeten! Ik heb 2 oogschaduws, en die zie je hierboven op de swatch. En zie je hóe gepigmenteerd ze zijn? Dit is maar 1 swiepje in de oogschaduw op mijn hand! Geweldig! Helaas moet je er wel veel geld voor neerleggen ($19.50), maar bij de webshop Brigette's Boutique kun je ze veel goedkoper krijgen, voor $9.95 heb je er al een! Veel goedkoper dus. Ik kan die webshop sowieso aanrader, want Brigette heeft echt superservice. Ook deze oogschaduws zijn aanraders!

Wet 'n Wild i-Sparkle palette

Dit palette heeft als je hem swatcht niet zoveel pigment, en dat lijkt op het eerste gezicht ontzettend jammer. Maar op je ogen is het echt supermooi. Hier heb ik er een FOTD van geplaatst. Ik vind hem zelf erg mooi, ookal is -ie niet zo supergepigmenteerd (al had ik wel meer verwacht van WnW omdat het in de hemel geprezen word). Dit palletje kost €4.99, wat natuurlijk wel te doen is. Helaas kun je WnW niet meer in Nederland kopen, maar Belgische dames, en Duitse dames hebben geluk, daar kun je het namelijk nog wél kopen!

En dit was het artikel weer voor vandaag, eigenlijk is het ook een snelle review, dus van alles in 1. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat het misschien voor herhaling vatbaar is?

Veel liefs, Esmay

4 lieve berichtjes:

Astrid on 2 augustus 2010 om 21:32 zei

mooie swatches!

Beautyshiine on 3 augustus 2010 om 09:24 zei

Leuk artikel!

Noelle on 3 augustus 2010 om 09:48 zei

Gosh love that pink ziet er erg mooi uit! Ik vind dit soort artikelen zeker leuk! Gewoon even een paar swatches, om mensen een idee te geven of inspiratie over mooie kleurtjes die er zijn!

Debbie on 5 augustus 2010 om 15:10 zei

leuk artikel ;)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice