Review: AII Beauty #1


Hier een review van het eerste spulletje wat ik heb gekregen, namelijk een zelfbruiner.
Zelf ben ik daar niet zo weg van, maar dit product vind ik werkelijk een goede zelfbruiner!
Waarom ik hem zo goed vind...? Lees dan snel verder!





Quick Tan Tanning Mist

Looks:
Het ziet er heel 'sunny' uit. Ook mede door de zon die erop staat. Én het geeft gelijk een 'tanning'gevoel omdat het bruin is. Ik vind het geen lelijke verpakking, maar ook niet super.

Feels/Smells:
Nou het is een spray, en het voelt heel koud aan. Je kan het trouwens wel heel fijn uitsmeren, dat vind ik wel belangrijk. Verder ruikt -ie echt goddelijk. Het ruikt namelijk naar chocolade, en dat is natuurlijk altijd goed!


Fake bruin?
Nee, dat vind ik helemaal niet! Je hebt heel natuurlijk bruin, en helemaal niet oranje als een worteltje. Zeker een aanradertje dus, omdat je bij sommige zelfbruiners wél oranje word.

Longlasting:
Hij blijft er goed opzitten, máár wat ik nu ga zeggen kan een nadeel én een voordeel zijn.
Je kan het er namelijk heel goed afwassen. Dus na een douche is het er gewoon weer af! Dit kan prettig zijn, want als je een fout hebt dat kun je dat makkelijk bewerken. Maar het kan dus ook een nadeel zijn omdat je het dan elke dag weer moet sprayen.

Vind ik hem aan te raden?
Ja! Ik vind hem zelf er fijn, maar als je het niet fijn vind dat je elke dag opnieuw moet smeren, dan zal ik hem niet nemen! Toch voor mezelf vind ik het wel fijn, want ik heb soms dan mijn nek wat lichter is, en die kleur ik dan een beetje bij! (:

Helaas heb ik geen voor en na foto's omdat je het verschil niet kon zien op de camera, heel jammer natuurlijk, maar in het echt zie je echt wel verschil!

Hope you'll like it!

Veel liefs, Esmay

6 lieve berichtjes:

Rani on 31 juli 2010 om 19:48 zei

Ziet er goed uit! Maar ik gebruik bijna nooit zelfbruincreme, gewoon omdat ik het niet mooi vind :D

Amber on 31 juli 2010 om 21:28 zei

Hmmm klinkt goed, maar ik hou niet zo van dat soort dingen bijhouden, laat staan iedere dag! :P

martine on 31 juli 2010 om 23:10 zei

ziet er fijn uit. alleen op dat doekje ziet het er wel heel erg bruin uit haha, maar dat is begrijpelijk!

LiefdeVoorBeauty on 1 augustus 2010 om 09:54 zei

Ik sluit me helemaal aan bij Rani!

Esmay on 1 augustus 2010 om 10:04 zei

@ Rani, LiefdeVoorBeauty:
Nee, ik gebruik het eigenlijk ook nooit meer.
Omdat ik altijd het gevoel heb dat ik vlekken heb! :P Maar ik moest het reviewen, dus heb ik het natuurlijk wel 1 dag gebruikt!

Frauke on 2 augustus 2010 om 12:17 zei

Ik gebruik liever een bodylotion met bruiner erin :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice