Tag: Sweet Blogger Award


Ik zag hem al op veel blogs voorbijkomen, maar ik heb hem ook gekregen!
En daar ben ik jullie natuurlijk heel dankbaar voor: De Sweet Blogger Award!











Ik hem gekregen van veel mensen, die ik allemaal niet meer weet!
Echt superlief en harstikke bedankt daarvoor!

De regels die bij deze award horen zijn:







1. Geef de award door aan 10 bloggers


2. Zet de award op je blog


3. Noem degene van wie je de award hebt gekregen.

Oh my god, 10 bloggers.. Nou, sorry lieverd, maar dat doe ik niet, want
ik denk dat iedereen hem al wel heeft gehad! :)
En als je hem niet hebt gehad, dan tag ik...:
JOU!

Veel liefs, Esmay

3 lieve berichtjes:

Eva on 16 juli 2010 om 18:54 zei

Haha, ja als je iemand wil taggen zonder dat die deze al gehad heeft, mag je lang zoeken;p

Natasja on 17 juli 2010 om 10:57 zei

Ik had hem je ook gegeven ;)

Elisa on 17 juli 2010 om 22:52 zei

Ik gaf hem ook :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice