Preview: AII Beauty


Van AII Beauty kreeg ik allemaal leuke dingetjes toegestuurd! Harstikke leuk, en het is harstikke veel, en dat ga ik aan jullie laten zien in een filmpje. Echt ik baal ervan dat ik niet weet hoe het geluid werkt, maar ja.. Have fun!







Soms kijk ik een beetje raar! SORRY!


Zei ik: Het is veel!
En die nepwimpers, ik moet maar prutsen hoe ik ze er mooi opkrijg, haha!

Een link om naar de site te komen: Klik hier!

Veel liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

Dajana on 17 juli 2010 om 20:57 zei

oowh wat superleuk! Wat is de link van de webshop? En ben zeer benieuwd..

x

Esmay on 17 juli 2010 om 21:13 zei

@ Dajana, dat moet ik er even bijzetten!

Rani on 18 juli 2010 om 14:02 zei

Leuk filmpje & leuke spulletjes ;)

Anoniem zei

Leuke aankoopjes :)

Anoniem zei

Leuke aankoopjes! :)

Natasja on 19 juli 2010 om 10:34 zei

Wat een leuke spulletjes =)

teddy on 19 juli 2010 om 10:35 zei

Kan niet wachten tot je review! Ik kende deze website al, hihi :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice