Column: Twilight


Ongeveer elke maand zal er een column komen van mijn leven, hoe ik erover denk, en etc.
Vandaag is de beurt aan Twilight! Oke, heel raar misschien. Maar deze column gaat over Twilight! Eerst was ik altijd superkoppig. "Ik hou niet van fantasyfilms". "Het is toch allemaal nep".







Dus ook al had iedereen het over Twilight, het kon me niet schelen. Ik kon toch wel een beetje meepraten, want élk tijdschrift schreef wel 's wat over Twilight! Maar.. Nu..
"Ga je vanavond mee naar Eclipse, ik ga met vriendinnen, jij kan ook wel mee". Uuh? Ik had nog niet eens Twilight, én New Moon gezien, dus dan kon ik echt niet Eclipse kijken!
Toen zei ze: "Ik heb Twilight nog wel". En zo kwam het dus.. Ik ging Twilight kijken, en wil je weten wat ik er van vond? Scroll dan naar beneden!










En echt, ik vond het zo'n mooie film! En nu... Ik ben verslaafd!
Nee, ik vond het echt een prachtige film, en helemaal niet fake, of iets anders. Het leek juist heel echt, en wauw! Ik heb Twilight wel 3 keer gezien, omdat ik het echt een mooie film vond, haha! En toen MOEST IK The Twilight Saga - New Moon ook kijken van mezelf. Heel veel zeiden dat het een mindere film was, dus niet zo heel erg mooi, nou ik kan je vertellen, ik vond hem wél mooi! Ik moest er zelfs bij huilen, echt heel erg... Bij 'Komt een vrouw bij de Dokter' hoefde ik helemaal niet te huilen, maar bij deze wel, terwijl het niet eens een huifilm is. Zo raar,
maar ik vond het gewoon zo zielig voor Bella dat Edward haar verliet! :( Maar gelukkig kwam het allemaal goed.

Maar ik heb nu echt de drang om The Twilight Saga - Eclipse te kijken! Ik heb namelijk nog 1 vraag:
Gaan ze trouwen? En gaat Bella veranderen?
Niet voorzeggen please!

Wat vinden jullie van Twilight?
En voor wat voor Team zijn jullie? Team Edward of Team Jacob?
Ik ben zeker weten voor Team Edward!

Veel liefs, Esmay

8 lieve berichtjes:

Amber on 15 juli 2010 om 21:49 zei

Team Jacob! :P Haha
Ik wacht nog met de film kijken tot ik hem in goede kwaliteit kan downloaden. Ik baal ervan dat dat nog wel even gaat duren want ik hem nieuwe maan bijna uit, maar wil per se eerst de film zien voor ik het boek ga lezen (anders valt de film tegen, dat heb ik altijd als ik eerst het boek lees :P)

Lisa :) on 15 juli 2010 om 22:00 zei

Haha ik dacht er eerst ook zo over en nu ben ik VERSLAAFD ö ik ben nu echt een *Twi-Hard* ik heb de films al 10keer gezien ;o
en ik ben 1000..% Team Edwaaard♥♥♥♥

Elisa on 15 juli 2010 om 22:18 zei

Ik vindt Twilight erg leuk!
Ik weet niet voor welk team ik ben, Jacob is niet heel aardig in Eclipse.

Esmay on 16 juli 2010 om 09:37 zei

@Lisa: Dat had ik oook!
Twilight had ik wel 3 keer gezien, en New moon 2 keer! EN NU MOET IK VERDORIE ECLIPSE ZIEN!

Eva! on 16 juli 2010 om 17:10 zei

haha grappig!
new moon snel weer een keer kijken zodat ik naar eclipse kan, twilight heb ik 2 weken terug nog gezien!

Tammy on 17 juli 2010 om 17:02 zei

new moon en eclips in de bios gezien en vind ze geweldig.
ik kies niet tussen edward en jackob, vind Emmett en Jasper veel leuker vooral na eclips ben ik Jasper leuker gaan vinden. ben vooral dol op Alice vind haar zo leuk en vrolijk.
twilight is gaaf en de volgende film wil ik zeker in de bios gaan kijken.

Esther on 17 juli 2010 om 19:42 zei

in eclipse gaan ze niet trouwen, of gaat ze niet veranderen.
in een van de volgende delen wel, ze word ook zwanger enzo, en dan moest ze veranderen geloof ik .

Esmay on 17 juli 2010 om 19:50 zei

@ Esther: Ik vroeg nog zo: Niet voorzeggen please. :P
maar ja, klopt! Hoorde ik ook al :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice