Shoplog: 7 juli 2010


Het zal me altijd weer gebeuren.. Heb je een no-buy en opeens kom je allemaal harstikke leuke spulletjes tegen! En dan denken je hersenen: Nee! Maar je handen doen wat anders.
Dus... Een shoplog!




En joeh! Weer een filmpje, met mn nieuwe webcam.
Ik heb dit filmpje wel honderden keren overnieuw gedaan, maar tevergeefs..
Ik weet niet hoe het geluid werkt. Dus heb jij ook een Trust webcam van de Kruidvat: Say it!



En dat was het dus weer,
ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat er weer een filmpje kwam!

Veel liefs, Esmay

11 lieve berichtjes:

Eva on 13 juli 2010 om 19:14 zei

Leuke dingen, ik heb niet zo'n webcam dus ik weet het niet!

Martine on 13 juli 2010 om 19:35 zei

Pfff geen idee hoe dat gaat met webcams :( Wel leuke dingen zeg! Die pen daar ga ik ook even voor kijken :P

x Martine

Beautyshiine on 13 juli 2010 om 19:49 zei

Leuke spullen!

Elisa on 13 juli 2010 om 21:13 zei

Leuke dingen!
Ik heb je getagd op mijn site ;)

Lee; on 13 juli 2010 om 22:40 zei

Jammer dat er geen geluid bij zit, maarja niks aan te doen ;)

Die fix spray lijkt me erg fijn, vooral met dit mooie weer :D

Natasja on 14 juli 2010 om 11:00 zei

Wat leuk dat er weer een filmpje is, jammer van het geluid! Erg leuke aankoopjes, ik wil die fixing spray ook nog steeds, maar vergeet het telkens =P

R. en A. on 14 juli 2010 om 17:01 zei

Leuke spullen, komt er ook een review van de fixatie spray van catrice?:D
Je kijkt alleen (misschien onbewust) een beetje boos :P

Esmay on 14 juli 2010 om 17:04 zei

@ R en A: Ja dat klopt!
Niet bewust, maar ik haat het dat ik niet kan praten, daarom! :P

Celeste on 14 juli 2010 om 21:02 zei

leuke spulletjes! :D

Valerie on 16 juli 2010 om 19:12 zei

Leuke spulletjes

Lien on 19 juli 2010 om 15:24 zei

aah! echt super leuke spulletjes ,de potloodjes zijn tof :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice