Review: Cosmetica Stunter


Ik kreeg een pakketje van CosmeticaStunter.nl om wat te testen op mijn site. En ik kan je zeggen, ik ben er erg tevreden over! Laten we maar snel gaan kijken naar mijn review!

Wat te koop?
Allerlei merken make-up. Van de bekendste a la Maybelline, maar ook minder bekende zoals Mexx.

Niks kapot?
De oogschaduwverpakking was wel een beetje kapot, maar dat ligt niet aan de verzending, wat het zat gewoon keurig verpakt in een envalop met bubbeltjesplastic.

Verzending:
Dat duurde volgens mij maar 2 dagen. Of misschien 1 dag. Ik weet het niet meer zo goed. In ieder geval: Kort!

Verzendkosten:
Boven de €20.00 is het gratis, anders is het €2.49

En dan nu op naar de producten...

Mexx Blush in 04 : €2.95

Looks: Erg simpel, en het ziet er ook best cheap uit! Niet de mooiste verpakking, helaas!

Feels: Het is een poederige textuur (duh!), maar hij is ook best wel korrelig. Het laat te veel poeder af wat je niet nodig hebt!

Pigment: Zoals je ziet op de foto, erg veel pigment! De bovenste swatch is lichter, want zo zou ik hem aanbrengen als blush. Maar hij is echt heel erg gepigmenteerd!

Longlasting: Nou, ik zal je zeggen, ik had de hele dag rood/roze wangen hiervan, dus het blijft zeker de hele dag zitten!

Vind ik deze blush aan te raden? 
Zeker weten! Hij is echt goed gepigmenteerd, is goedkoop, én blijft lekker lang zitten!
Zeker een aanrader!

Rimmel Stars oogschaduw in 023 Gold Star : €2.99

Looks: Ook weer erg saai en simpel en cheap. Helaas!

Feels: Deze laat ook te veel poeder vrij! Gelukkig voel je de glitters/shimmers niet!

Pigment: Op de foto zie je het niet supergeweldig, maar in het echt heeft ie best wel veel pigment! Een supermooie gouden highlight kleur.

Longlasting: Na een tijdje begint ie wel te creasen (zonder eyeshadowbase), maar dat ben ik wel gewend. Voor de rest blijft ie wel lang zitten.

Vind ik deze oogschaduw aan te raden?
Ja! Hij is echt goed gepigmenteerd, en mét oogschaduwbasis zal -ie ook wel beter blijven zitten. En voor dat prijsje.. Ik zou hem echt meenemen (of nouja, in je mandje stoppen!)

Rimmel Vinyl Stars lipgloss in 182 Brassed Of : €2.99

Looks: Ook weer erg cheap, ik vind dat 'zilver' niet zo mooi ogen, dat maakt het nog cheap-er!

Feels: Erg fijn! Je voelt de glitters niet zitten. En hij plakt ook niet heel erg.
Deze lipgloss kan er mee door!

Pigment: Op de swatch op de foto is hij wel redelijk gepigmenteerd, ook op je lippen zie je dat goed terug! Er zit een mooie gouden waasje over je lippen.

Longlasting: Voor mijn doen blijft ie niet superlang zitten, maar eigenlijk maakt me dat niets uit, want het is toch leuk als je weer een keer lipgloss op mag smeren? Voor mij maakt het niets uit, maar als je dat niet leuk vind, is dit niet echt een lipgloss voor jou.

Vind ik deze lipgloss aan te raden?
Ja! Ik vind hem erg fijn, ook in combi met een nude lipstick (zie foto hieronder). Dat geeft echt een heel mooi effect! Echt een aanrader, ook voor het prijsje!


                                                  
Gecombineerd met Rimmel Birthday Suit lipstick, en de lipgloss

Ja, ik ben erg blij met deze producten, en de webshop vind ik ook erg fijn! Zeker een aanrader als je 's goedkoop Maybelline, Rimmel of andere make-upjes wilt scoren!

Bedankt Cosmetica Stunter dat ik dit mocht testen!

Veel liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Elske on 14 juli 2010 om 20:07 zei

Die blush is mooi!

Danique on 15 juli 2010 om 15:02 zei

leuke dingen!

Marjolein on 15 juli 2010 om 15:25 zei

Leuk zeg, dat je dat mocht testen! :) Die blush is echt goed gepigmenteerd :)

Natasja on 15 juli 2010 om 18:41 zei

Leuk, die blush is erg mooi!

Tine on 15 juli 2010 om 20:24 zei

ken het al, leuke producten (:
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice