Review: Catrice Oceana Face Spray


Vele van jullie waren er benieuwd naar, en hier is -ie dan, de review! Helaas is ie bij de meeste winkels niet meer te koop. Maar misschien dat ze weer een keer actiebakken hebben, en dat ze daar inliggen! Ik hoop het voor jullie, want hij is super!


Catrice Oceana Moisturising Spray €1.50
Looks:
Ik vind het er zelf wel leuk uitzien. Lekker fris met wit en blauw. Die versiersels zijn ook heel erg leuk, maar dat komt natuurlijk ook doordat het een LE is.

Feels:
Heerlijk fris! Het is eigenlijk gewoon water, met met iets voedends erin. Ik vind het heerlijk. Als je het warm heb even opfrissen en je bent weer ready-to-go!


Laat het je make-up ook echt langer zitten?
Eigenlijk weet ik dat nooit zo goed, ook niet bij dit product. Ik vind het gewoon fijn om op te sprayen. Misschien dat het mijn make-up wel langer blijft laten zitten, dan is dat alleen maar mooi meegenomen!

Kan je er lang meedoen?
Nou, volgens mij niet. Er zit maar 50 ml in de verpakking. En dat vind ik zelf best wel weinig, want ik heb hem nu ong. een maand en ik heb hem al best wel ver leeg. Jammer!

Vind ik hem aan te raden?
Als je hem ziet, zeg ik zeker weten: Meenemen! Het is gewoon een fijne spray, ook met dit warme weer om jezelf even op te frissen. En.. Hij is goedkoper dan de TBS, en dat is natuurlijk ook fijn!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, er was namelijk erg veel vraag naar! (:

Veel liefs, Esmay

4 lieve berichtjes:

Eva on 22 juli 2010 om 19:25 zei

Jammer dat ik hem heb laten liggen!
Klinkt erg fijn.

Martine on 22 juli 2010 om 19:34 zei

Leuk artikel! Ik heb die van de Body Shop, maar ben daar eig. wel blij mee :)

x Martine

Natasja on 23 juli 2010 om 10:59 zei

Ik wil 'm oooook! Maar bij ons hebben ze 'm niet meer volgens mij =( Heb er spijt van dat ik 'm heb laten liggen!

Marjolein on 24 juli 2010 om 13:54 zei

Handig! Had er nog niks over gelezen eigenlijk.. :) Hier liggen ze in de uitverkoopbakken. Misschien dat ik er nog eentje meeneem.

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice