NOTD: Super Pinkish Hot


Ik hou van roze nagels. En hoe feller hoe beter! En ik hou daarom van 1 lakje in mijn stash.
En die heb ik vandaag op! En ik moet zeggen, ik blijf er maar naar kijken, i totally love it!

Wat heb ik opgesmeerd?
Seche Natural basecoat
Maybelline Express Finish nailpolish - Fuchsia
Essence Dry Fast topcoat

En die is fel he?! I totally love it.
Die topcoat vind ik trouwens superfijn! Hij droogt lekker snel, en opzich blijft de nagellak er best lang op! Zeker een aanrader dus.

Waar houden jullie meer van, pastel of fel?

Veel liefs, Esmay

4 lieve berichtjes:

Jenieke on 25 juli 2010 om 18:12 zei

Dit is zeker super pink! I like ♥

ceri zei

ik hou van allebei :)
ligt er aan in welke ''mood'' ik ben :p

Natasja on 25 juli 2010 om 19:01 zei

Wauw, mooi kleurtje =)

Nailpolicious on 25 juli 2010 om 19:03 zei

die heb ik ook volgens mij, maar hij is meer roze dan peachy toch? komt het door het licht?

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice