Bourjois: Clin d'Oeil Eau de Toilette


Ik zag een paar maanden geleden een paar parfums staan bij de Action, niet zo heel bijzonder, maar er zaten er ook 2 in een cadeauverpakking, en wel van Bourjois. Ik kende het merk al van de make-up, maar ik wist niet dat ze ook parfum hadden. Dat hebben ze wel, maar eigenlijk verkopen ze dat alleen in Frankrijk (het merk is Frans). Toch heb ik ze meegenomen, en ik ga jullie er vandaag over vertellen.


Vandaag dus over parfum, heel wat anders dan normaal dus! Maar ik vond het wel leuk om er wat over te schrijven, dus waarom dan niet?


Dit zijn ze alletwee: Clin d'Oeil Cosmic Girl en Lovely Girl

Eerst doe ik de Lovely Girl, omdat die gewoon het 'lichtst' is qua geur.
Heel lekker, maar niet zo zwaar als die andere (;

Lovely Girl

Dit is wat Bourjois zelf zegt over de parfum:

Dit levert een prachtig cologne gevoel zorgeloos en spontaan. Een elixer van plezier, om de zintuigen te verrukken en verfijnen van uw leven! De eerste noten van mousserende citrusvruchten (grapefruit en mandarijn), intensivering van de heerlijke combinatie van bramen en bessen, geeft vervolgens een delicate frisheid, dankzij de subtiele verpletterd mint en water lotus.

Ik vind zoals ik al heb gezegt een erg 'licht' geurtje. Echt heel erg goed voor overdag.
Voor een feestje is het net iets te 'licht'. Ik vind hem ook heel naturel ruiken, maar wel heel erg lekker, al voor de zoveelste keer. Dit geurtje is zeker een aanrader, als je niet té wil, maar als je wel lekker wilt ruiken. Heerlijk! Deze vind ik trouwens ook heel 'bloemig' ruiken! Wel heel fris hoor, niet té!

En dan natuurlijk nog de andere..

Cosmic Girl

Wat zegt Bourjois er zelf van?

De frisheid van bergamot siderische, gevolgd door een florale gourmand overeenstemming interplanetaire waar mimosa en violet combineren met een beklijvende smaak van zoethout is om op een galactische achtergrond sensuele en houtachtige.

Dit is een zwaarder geurtje dan de andere. Deze vind ik zelf wat meer voor een feestje.
Hij ruikt heerlijk zoet, maar toch ook wel lekker fris. Dit vind ik ook een heerlijk geurtje, omdat ie heel erg lekker ruikt! Ook weer een aanrader.

Zeker aanraders dus, deze van Bourjois. Dus zie je ze niet in de Action voor €5.99, maar wel in Frankrijk, zeker kopen, want ik vind ze erg fijn!

Hebben jullie ze al gespot bij de Action?

Veel liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

Amber on 26 juli 2010 om 19:34 zei

Ze lijken me erg lekker! Wat een leuke en aparte dingetjes hebben ze ook af en toe bij de Action he. :P

c zei

leuk :)
ik ga de geurtjes ook ff proberen bij de action :)

Natasja on 27 juli 2010 om 10:05 zei

Ook nooit geweten dat ze parfums hadden, haha. Maar ze klinken wel erg lekker =)

Esther on 28 juli 2010 om 10:50 zei

ik heb een oranje achtige van bourjois, en en die STINKT. JUKKUES
maar bij onze action hebben ze deze niet.

Lee; on 29 juli 2010 om 10:35 zei

Wat leuk dat ze parfum van Bourjois hebben!! :D

Teddy on 29 juli 2010 om 20:28 zei

Wat cute! Wist niet eens dat ze dat daar hadden!

Marlous zei

Wat een leuke tip! Als ik in Frankrijk op vakantie ben ben neem ik altijd een voorraadje mee. Zo goedkoop en ook nog eens heel lekker! Nu ben ik er even doorheen, dus als ze deze eau de toilette bij de Action hebben, sla ik mijn slag. Dit blogje is alweer van een tijdje geleden, dus ik ben benieuwd of het nog gaat lukken.Ik ga meteen morgen kijken!
Bedankt hé!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice