Nieuw: Eyeko lakjes


Eyeko heeft altijd al leuke make-up gehad, en ze hebben ook hele leuke kleurtjes nagellak. Ik heb ze bijna allemaal, en ze hebben nieuwe. En die heb ik natuurlijk ook! Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan gauw verder!
Het zat weer eens goed verpakt, én het check het supercute tasje!



Eyeko is zoals ik al zei echt een heel schattig merk. Ze hebben niet álle make-up, zo vind je er (nog) geen foundations, op lipsticks. Maar wel andere superschattige spulletjes. Zoals de bekende 3 in 1  Cream, of de Tinted Cream. Ze hebben ook een boel nagellakjes, in allemaal verschillende kleuren. Zo hadden ze kort geleden ook nog nieuwen. Maar.. Ze hebben alweer 2 nieuwen. En ik zal Esmay niet zijn, om ze niet aan jullie te laten zien, dus hier komen ze!


Ik wil jullie voorstellen aan Rain Polish "For City Nails", en aan Saucy Polish "For Naughty Nails". Ik vind Saucy Polish harstikke leuk, maar ik ben meestal niet in voor rode nagellak! Toch ga ik hem voor jullie testen natuurlijk, want sommigen houden juist van rood. Het is een beetje een donkere kleur rood. Niet knal, maar ook niet superdonker. Heel mooi voor speciale gelegenheden! Rain Polish is daar in tegen een mooie grijs-blauwe kleur. Niet heel erg 'zomers', maar wel mooi. Ik dacht eerst dat het een mooie lichtblauwe kleur was (zag ik op de site), maar dat is het dus niet. Er zit namelijk een grijze gloed in. Ik vind hemzelf prachtig. Maar ik denk dat het echt een kleur is waarvan iedereen houdt.


Zo zie je de kleuren goed. 

Natuurlijk ga ik ze ook nog apart behandelen, dus met NOTD.
Maar die komen later.

Welke vinden jullie mooier? Saucy of Rain?

Liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Natasja on 24 juli 2010 om 19:00 zei

Leuk, die blauwe lijkt me leuker! Ben zelf ook niet zo van het rood, blauw ook niet echt, maar vind het wel net iets leuker =)

Elske zei

Ze lijken me erg mooi! :D

Amber on 24 juli 2010 om 19:30 zei

Saucy is volgens mij 'gewoon' rood, die andere vind ik daarom aparter. Niet zozeer mooier, want ik hou van rood. :P

Lee; on 25 juli 2010 om 15:17 zei

Erg leuke namen! ;D

Rani on 25 juli 2010 om 17:12 zei

Ze zien er beide erg mooi uit, en inderdaad leuke namen!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice