FOTD: Blue but a different way


Papa en mijn zus dachten dat de computer 'sneller' zou zijn als we alle foto's op een stickie zetten, maar niks is minder waar, en ben ik dus een aantal foto's kwijt!!! Vind dit zelf ook erg kut, en vind het echt niet leuk, maar het is niet anders.... Ben ook best wel boos dat ze dat niet eerst even overleggen met mij... Want ze weten best dat ik de fotos nodig heb voor mijn site!
Vandaag alweer een FOTD, namelijk weer met blauw, alleen dan een andere 'wijze'. Vind dit zelf er leuk, ik had dit gedragen toen ik 'uit' ging. Ik vind het erg mooi, en zal het ook vaker dragen, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!




Wat had ik opgesmeerd?
Helemaal niks op mijn gezicht. Behalve een creme!


Yves Rocher Luminelle oogschaduw; Menthe a l'eau ; bewegend ooglid
Essence duo oogschaduw; Newcomer (old) ; crease (zwart), ooghoeken (wit)
Rimmel Soft Kohl oogpotlood; Jet Black
Pupa Ultraflex mascara; Black

Rosebud Salve Original

Zoals je ziet, niet heel erg zomers, maar ik vind het wel supermooi!
Wat vinden jullie ervan?
Liefs, Esmay

6 lieve berichtjes:

Elisa on 8 juni 2010 om 21:35 zei

Mooi!!

Martine on 8 juni 2010 om 21:49 zei

Cute zeg !

x Martine

sofie on 9 juni 2010 om 15:14 zei

wat supermooi gemaakt! zou het je niet kunnen nadoen
x

Teddy on 9 juni 2010 om 16:28 zei

Heeel leuk gedaan!

Eva! on 9 juni 2010 om 23:32 zei

je hebt echt zo'n mooie huid, moet je echt niet verpesten met het gebruiken van foundation! mooie look zoiezo!

Lee; on 11 juni 2010 om 14:52 zei

Mooie look en wat zonde dat je wat foto's kwijt bent :(

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice