Preview: Pink Lady Make-up


Weer een leuke shop ontdekt! Namelijk Pink Lady Make-up! Een site met allemaal make-up van dure merken a la Estee Lauder, Chanel of Dior, maar ook Bourjois en Pupa. Superveel variatie dus, wat ik erg belangrijk vind bij een shop! Vandaag een preview wat ik heb gekregen om te reviewen!




Het kaartje wat erbij zat :)



Dit is een Oilily Face cream, Christiane (de "beheerder" van PLM*) zei dat de meeste hem als Body Lotion gebruiken, maar ik vind hem tot nu toe wel fijn voor op mijn gezicht! Ook lekker vrolijke verpakking, echt zomers, word er helemaal blij van!


Hij lijkt heel donker door het licht :)
En dan deze Bourjois lipstick. Weet niet meer precies hoe die heet, (franse naam...), maar hij is prachtig! In de review die binnenkort komt, komt ook een lipswatch. And then you will see dat ie echt prachtig is! Niet zo'n zomerse verpakking als de Oilily helaas..

En dat was de preview! Binnenkort dus meer over deze lovely producten!


Liefs, Esmay

*PLM = Pink Lady Make-up

7 lieve berichtjes:

Elisa on 9 juni 2010 om 19:04 zei

I love olily!

Amber on 9 juni 2010 om 19:14 zei

Oooh wat leuk! Ben benieuwd naar reviews! :D

Eva! on 9 juni 2010 om 23:28 zei

volgens mij wel mooi! ;)

Natasja on 10 juni 2010 om 19:52 zei

Leuk!

Lizzy on 10 juni 2010 om 20:05 zei

Ben benieuwd naar die crème!

Anoniem zei

ziet er leuk uit zeg!

Elske on 11 juni 2010 om 09:13 zei

Leuk (:

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice