Bestelling binnen: H&M



Lang geleden vertelde ik jullie dat ik mn H&M bestelling binnen had, dat was met 2 tanktops. Maar ik had ook nog een ketting en een blouse besteld. Die had ik lang geleden ook al binnen, maar het word tijd dat ik die aan jullie laat zien!








Blouse €19.95
Ketting €6.95

De blouse vind ik erg leuk in combi met de witte legging omdat het dan meer een jurkje lijkt, en i adore jurkjes. Ik heb hem ook wel 's naar school aan met een strakke broek. Ik vond hem zelf minder leuk met een zwarte legging, omdat het dan zo donker werd. De blouse zit wel erg lekker, en is dus zeker een aanrader!

De ketting vind ik ook erg leuk, er zitten 2 olifantjes aan, en een diamanten (fake) bolletje, helaas ging dat bolletje snel door de midden. Dat vond ik erg jammer, en helemaal niet leuk, want ik vond het wel een leuke ketting! Natuurlijk draag ik hem daarintegen wel, want hij blijft leuk, maar zo zie je maar wel weer dat H&M niet de 'beste' spullen hebben!

Veel liefs, Esmay

9 lieve berichtjes:

Jenieke on 6 juni 2010 om 18:25 zei

De blouse heb ik ook! In het zwart ^^

Johanna on 6 juni 2010 om 18:43 zei

Die ketting is superleuk<3

Elisa on 6 juni 2010 om 19:33 zei

Leuk!!!

Martine on 6 juni 2010 om 19:49 zei

Cuteee :D

x Martine

Lee; on 6 juni 2010 om 20:36 zei

Leuke blouse, staat je goed ;)

Vief on 6 juni 2010 om 21:30 zei

Ik vind het blouseje erg leuk!
x

Esther on 7 juni 2010 om 11:11 zei

wat een gave ketting! En erg leuke blouse!

Eva! on 7 juni 2010 om 17:29 zei

oeh leuke blouse!

Danique on 7 juni 2010 om 18:45 zei

Oeh leuke ketting!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice