Review: W.I.C by Herome


Vandaag weer een review, namelijk van Herome. Ik mocht namelijk wat nagellakjes testen van de World Inspired Colours lijn. Echt supertof natuurlijk, want zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op nagellakjes. Jullie zagen al een preview, namelijk hier! En vandaag de complete review. Hope you like it!





Herome is een merk wat eigenlijk al heel lang bestaat. Het begon allemaal met 1 iemand, die was zo geboeit door een nagelharder, dat ze er zelf eentje had gemaakt. En zo breidde het steeds verder uit. Van nagelharders, Ridges Fillers, een Glamour setje, ze hebben zelfs een paar oogproducten, en nu dus ook 'echte nagellakkleurtjes van de WIC. Dit is een lijn die door verschillende ontwerpers is gemaakt van verschillende wereldsteden. Je hebt dus werkelijk een 'stad' op je nagels. Ze hebben veel verschillende kleurtjes van veel verschillende steden, en ik heb er een paar voor jullie getest!




Merk: Herome
Naam: World Inspired Colours (WIC)
Prijs: €7.50
Waar te koop: in de meeste Douglassen
Kleurtjes:
Jaco, mooie donkerblauwe kleur, met een beetje een groenige gloed erover heen. Met veel lichtblauwe glitters!
Montevideo, mooie donkerroze/paarse kleur, zonder glitter of shimmer, een cream dus!
New Delhi, mooie mintygroen kleurtje, hier hou ik echt van, ook weer een cream, dus zonder glitters!

 Looks:
Ik vind ze er niet heel speciaal uitzien, als ik eerlijk moet zijn. Het is, zeg maar , geen vuurwerk! Ze zijn redelijk basic, maar het is maar nagellak :).


Feels:
De substantie is best wel fijn! Ze zijn zeker niet dik, maar ook niet waterig. Echt heel erg prettig om mee te werken. Ze drogen ook lekker snel, dus hier heb ik niets over te klagen!

Dekkend?
Na 1 laagje zijn Jaco en Montevideo wel dekkend, maar ik vind ze toch wat 'sprekender' met 2 laagjes. New Dehli moet je zeker weten met 2 laagjes doen, anders dekt ie niet zo goed!

Longlasting?
Hier was ik best wel verassend door, ze bleven namelijk 3 dagen goed zitten, met topcoat. Dat vind ik best wel fijn, want daardoor heb je langer plezier van deze 3 mooie kleurtjes!



Vind ik ze aan te raden?
Zeker! Ze blijven lang zitten én dekken goed. De prijs valt echt wel mee, want de andere Herome 'care' dingetjes kosten zo rond de 12 euro. Zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Helaas heb ik (nog) geen swatches van deze lakjes. Die zullen zo snel mogelijk in een NOTD verschijnen! Ze zijn eigenlijk gewoon de kleurtjes die in het potje zitten!

Veel liefs, Esmay

9 lieve berichtjes:

Anoniem zei

Een héele leuke blog!~
En ook een superleuke review, cool dat je die lakjes mocht testen^^
xxx

Amber on 6 juni 2010 om 09:18 zei

Wel mooie kleurtjes, al zou ik die donkerblauwe (die me toch het mooiste lijkt, niet snel dragen :P).

Johanna on 6 juni 2010 om 10:44 zei

Jammer dat je geen swatches hebt.
Maar ze zien er wel fijn uit (:

Vief on 6 juni 2010 om 13:44 zei

Mooie kleurtjes!
x

Teddy on 6 juni 2010 om 14:12 zei

Vind ze zelf ook erg prettig :-D

Lizzy on 6 juni 2010 om 14:59 zei

Die nagellakjes van Herôme zijn echt mijn favorieten doordat ze goed dekken en supersnel drogen. Echt i love it!

- on 6 juni 2010 om 18:28 zei

Ik heb hier één lakje van, en die s echt heel fijn!

Eva! on 7 juni 2010 om 17:29 zei

ik hou van die lakjes!

Daniella zei

Bij ons in de douglas zijn ze 6,95.
Ik heb een grijze en een paarse ;)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice