Verslag: De Gelukkige Huisvrouw


Ik vertelde jullie laatst dat ik naar 'De Gelukkige Huisvrouw' ging! En vandaag mijn mening/verslag over deze film!

Het begon allemaal heel gelukkig, en Lea en Harry waren gelukkig. Alleen toen wilde Harry een kind. Daar begon de ellende, want de bevalling was heel zwaar! Ze kregen een jongetje genaam Junior (Harry Junior). Alleen Lea had niks met haar zoon, ze had er geen klik mee. Ze zag later op televisie met 'De Wereld Draait Door' iets over Pater Leo, en opeens zei Matthijs van Nieuwkerk Lea. Maar dat moest natuurlijk Leo zijn, daardoor dacht Lea dat ze iets moest doen. Daarom ging ze naar Pater Leo, die eigenlijk dood was. Lea had waanideen dat Leo wat zei tegen haar, maar dat was natuurlijk niet waar. Later stopte ze Junior in een doos, omdat ze niet tegen het gehuil kon. Harry vond dat niet normaal! En Lea moest naar een kliniek.. Daar wou ze eigenlijk niet heen, en ging ze helemaal niet aardig doen. Ook moest ze praten met Beau, over haar vader, die al heel lang dood was. Toen daarna was ze heel aardig tegen iedereen, en mocht ze naar huis. Ze had toen wel een beetje een 'band' met Junior, alleen ze kon geen seconde alleen met hem zijn omdat ze haar niet vertrouwde. Haar moeder wou alles doen, voor Junior koken, samen boodschappen. Lea vond dat niet leuk. En ze vroeg steeds om foto's van haar vader, omdat dat hetgene is wat haar dwars zit. Haar zus had toevallig foto's en gaf het aan Lea. Toen Lea thuis was schreeuwde ze tegen haar moeder wat er was gebeurd voor dat haar vader zelfmoord had gepleegd. Haar moeder zei dat haar vader een blik in zijn ogen had, en toen ervandoor is gegaan. Lea was boos op haar moeder, omdat ze haar vader gewoon heeft laten gaan. Lea had toen dezelfde blik in haar ogen, en ging toen naar de Plassen waar haar vader zelfmoord had gepleegd. Harry kwam thuis en vroeg waar Lea was. Haar moeder zei: Weg, ze had weer dezelfde blik in haar ogen.. Harry vond dat niet leuk en zei: En je hebt haar gewoon laten gaan. Harry ging Lea snel zoeken en vond haar dus bij de Plassen. Lea zei: Hij hield wel van me. En toen werd ze weer 'De Gelukkige Huisvrouw'!

Ik vond het een mooie en goede film. Alleen vond ik het soms best eng, omdat haar vader steeds in beeld komt (ik kan daar niet goed tegen, haha!). Al met al, een supergoede film die ik zeker aanraad aan iedereen!

Nu alleen nog Komt een vrouw bij de Dokter, alleen ik hoorde van Lisan dat die heel zielig is. Maar omdat het me een mooie film lijkt, wil ik die ook graag zien!

Het bioscoopkaartje kostte €8.50 wat ik deze film echt waard vind!
Hier nog even de trailer:


Veel liefs, Esmay

9 lieve berichtjes:

Marjolein zei

Lijkt me ook best een mooie film, ik heb KEVBDD nu 2x gezien, en moet steeds weer huilen ;) echt een mooie film, maar inderdaag ook zielig.

Eva! on 18 mei 2010 om 18:18 zei

leuk! die wil ik ook nog heel graag een keer zien! je layout doet alleen beetje raar bij dit bericht..

http://img88.imageshack.us/img88/2237/raar.png

tess on 18 mei 2010 om 20:42 zei

als het maar een leuke film was is het goed. :D

Sharon zei

Misschien een keertje downloaden :')

Valerie on 19 mei 2010 om 00:03 zei

Ik ben er ook naar toe geweest, erg goede film. Mijn kaartje koste gewoon 9,50(!!), ik vind dat wel duur voor een bioscoopkaartje.

Esmay on 19 mei 2010 om 16:38 zei

@ Eva!: Ik heb er geen last van?

Soesja on 19 mei 2010 om 18:30 zei

Ik hou niet zo van dit soort films maar wil komt een vrouw bij de dokter wel ooit nog zien!

Milou (Cherize) on 19 mei 2010 om 18:39 zei

Ik kan de tekst niet helemaal lezen. Lijkt me een verdrietige film :-( Maar wel een mooie film. Ik vind Carice een goede actrice, maar het lijkt nou net of zij in al die verfilmings films speelt :P

Esmay on 19 mei 2010 om 20:08 zei

@ Milou: Ja, Eva had er ook al last van? Ik weet niet .Maar ligt denk ik aan jullie computer? Ik heb er namelijk geen last van :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice