Review: Mooi PR


Vandaag weer een review. Want dat is al best lang geleden dat ik dat heb gedaan!
En ik had toevallig wat leuke lakjes gekregen van Mooi PR, dus dat ga ik vandaag reviewen!




Wat te koop? Het is geen webshop, het is een PR bureau. En dat betekend dat ze de producten promoten, door middel van bijv. tv, computer, en radio. En dit is door middel van computer, want doordat ik deze review schrijf, promoot ik mee!
Iets kapot? Nee! Goed verpakt!
Verzending? Duurde maar 1 dag, gelukkig :).
Verzendkosten? ?

Mooi PR promoot veel verschillende merken, ook fashion zoals Menfield, en Uggs. Maar ook beauty, a la Essie, Babor, Clinique en ModelCO.



Merk: Essie / Babor
Naam: ? / Ultra Performance Nail Colour
Product: Nagellak / Nagellak
Prijs: €13,- / €9,50

Looks
Essie: Ik vind hem erg echt mooi uitzien. Vooral het potje van Essie waar Essie in is gegrafeerd. Ook op de dop staat een E van Essie. Heel erg mooi!
Babor: Wat me als eerst opviel dat ie heel erg vierkant is! Ik vind de gouden dop wel een beetje goedkoop ogen, maar echt lelijk is het niet.

Smells
Essie: Naar nagellak, geen specefiek geurtje!
Babor: Normaal, ook gewoon naar nagellak.

Feels/substantie
Essie: Erg dun! Dit vind ik eigenlijk heel erg fijn, want dan droogt het lekker snel. Maar soms hoor ik dat sommige dunne nagellakjes niet fijn vinden. Ik vind het super!
Babor: Gewoon een normale substantie. Niet heel dun en waterig, maar ook niet stroperig. Dit vind ik erg fijn werken!



Fast dry
Essie: Heel erg snel. Zodra je de tweede hand hebt gedaan, is de eerste alweer droog, dat is echt heel erg fijn!
Babor: Droogt niet heel erg supersnel, je moet wel even wachten!

Longlasting
Essie: 3 dagen perfect ZONDER topcoat! Wauw, hoelang is dat dan wel niet mét topcoat? 4/5 dagen? Echt supergoed! En dan ook nog zónder chips!
Babor: 2 dagen zonder topcoat, dat is dus 3 dagen mét topcoat! Echt superfijn!



Vind ik ze aan te raden?
Essie: Essie is wel een beetje duur namelijk 13 euro! En dat is wel jammer. Maar aangezien er 15 ml in een potje zit, en je er 3 dagen zonder topcoat mee kan doen, vind ik hem het zeker waard!
Babor: Mooi lakje, blijft ook goed zitten! Maar de prijs is wel wat hoog, vergeleken met wat er in het potje zit, dat is jammer. Maar deze is ook zeker aan te raden!

Ik vind het erg leuk om deze lakjes te testen, niet alleen omdat ik een echte HUGE nagellakfreak ben, al helemaal!

Heel erg bedankt dat ik dit mocht testen!

Veel liefs, Esmay

12 lieve berichtjes:

Eva! on 19 mei 2010 om 20:10 zei

leuke kleurtjes! leuk dat je wat mocht testen! ik ben benieuwd naar je panterprintje van mijn layout die je gaat maken!

Beautyshiine on 19 mei 2010 om 21:45 zei

Supermooie lakjes!
x

tess on 20 mei 2010 om 07:08 zei

ik vind het wel twee hele mooie kleuren.
en die van essie heet lollypop.
heb er zo vaak reviews over gelezen.
dat ik hem snel ga bestellen. :)

Lisan on 20 mei 2010 om 13:24 zei

Echt cool dat je het mag testen! Maar is het wel zo verstandig om dat persbureau er zo groot bij te vermelden? :p Ik denk dan dat je namelijk heel snel gaat krijgen dat iedereen zich daarbij in gaat schrijven, haha.

Maar echt cool!
xx

Esmay on 20 mei 2010 om 14:34 zei

@ Eva: Ik zal er binnenkort een fototje van plaatsen, want ik heb nu nog andere.. Haha het wou me niet lukken (nouja, geen zin!)

@ Sweety Nails: Huh? Mijne heet Lacquered Up hoor!

@ Lisan: Dat weet ik niet. :$ Ik denk dat ze dat dan wel merken, toch? :$
Ik zet namelijk ook altijd álle webshops erbij!

Sophie on 20 mei 2010 om 14:57 zei

Die van Essie is mooi! Zie Essie alleen bijna nooit in de winkel liggen in Nederland :(

Esmay on 20 mei 2010 om 15:03 zei

@ Sophie: Dit komt omdat ze ook niet in Nederlandse winkels te koop zijn. Je kunt ze alleen in webshops kopen, of in Amerika! :(

tess on 20 mei 2010 om 16:56 zei

@ esmay,
ohh sorry dan lijkt tie waarschijnlijk op lollypop :)

Esmay on 20 mei 2010 om 18:06 zei

@ Sweety Nails: Maar er staat toch duidelijk op de foto Lacquered Up ?
Maar het is volgens mij wel een rood rood zoals Lollypop!

Elske on 20 mei 2010 om 18:20 zei

Allebei zijn ze echt super mooi!(:

Johanna on 23 mei 2010 om 01:05 zei

Allebei erg leuke kleurtjes! :D

Nadia Segers zei

Oeeh die rode kleur! :o
die wil ik ook :'D hha
<3

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice