Celeblook: Katy Perry


SORRY dat er gisteravond geen nieuw artikel online stond! Dit kwam natuurlijk wel met een reden: Ik had een verjaardag van mijn oma. Ik had later 's avonds op mijn zus' mobiel om op Blogger te komen om een artikel online te zetten, alleen het was zoo sloom, en toen viel der mobiel ook nog is uit, dus helaas! I'm so sorry girls, i hope you don't mind! :$

Ik vind Katy Perry gewoon een top! Ik vind haar goed zingen, en ze ziet er ook altijd wel goed uit. Dus hier een Celeblook van Katy Perry!



Als jullie nog andere celebs willen zien, say it in de comments!

Love, Esmay

5 lieve berichtjes:

Beautyshiine on 17 mei 2010 om 20:00 zei

Leuk!
Dat smokey eyes pallette lijkt me wel wat!
x

Lizzy on 18 mei 2010 om 09:16 zei

Leuk artikel!

tess on 18 mei 2010 om 18:59 zei

leuk artiekel! :D

Soesja on 19 mei 2010 om 18:29 zei

Ik hou niet zo van Katy's muziek maar ze ziet er wel altijd leuk uit :)

Johanna on 23 mei 2010 om 01:11 zei

Mwah, die valse wimpers vind ik er niet zo leuk uitzien, maar voor de rest zeker wel! <3

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice