Filmpje: Stijltang voor/na


Vandaag weer een filmpje, namelijk over mijn haar. Eigenlijk een soort daily hair routine, maar ook weer niet. In ieder geval de voor en na van mijn haar met gebruik van mijn stijltang!



Ik gebruik hem best vaak. :$ En ik weet dat het slecht is voor je haar, maar ik gebruik én een Heat Protect van Andrelon én een serum! Maar ik vind mijn haar zo veel mooier als ik de stijltang gebruik!
Soms laat ik het wel zo, zo als het in het begin is, maar dan doe ik er mousse en haarlak in en dan komen er een beetje krullen in!

In ieder geval mijn vraag: Willen jullie een 'Daily Hair Routine' filmpje zien?

Veel liefs, Esmay

10 lieve berichtjes:

Eva! on 20 mei 2010 om 19:38 zei

altijd leuk daily routine filmpjes! helemaal over haar!

Annelotte zei

niet echt heel intressant.

Evelien zei

Ik vind je haar veel natuurlijker zitten als het niet gestijld is. De kleur wordt na het stijlen namelijk een beetje dof grijsachtig.

Kledingenmeer on 20 mei 2010 om 21:20 zei

Grappig wat een verschil voor en na. WEet eigenlijk niet echt wat ik mooier vind. Kan allebei erg leuk!

Unknown on 21 mei 2010 om 07:49 zei

ik zelf gebruik meestal alleen mousse of speciele gel.
want mijn haar is heel makkelaklijk.
dus dat scheelt.
voor feestjes doe ik het wel of stylen of krullen.
krullen vind ik persoonlijk leuker.

Beautyshiine on 21 mei 2010 om 20:36 zei

Ik kan je filmpje niet zien :(
x

Esmay on 22 mei 2010 om 11:22 zei

@ Beautyshiine: Misschien wel gewoon op vimeo?
www.vimeo.com/sweetcupcake :)

Johanna on 23 mei 2010 om 00:59 zei

Zou geen daily 'haar' routine doen, wel een daily routine over alles? :D

Johanna on 23 mei 2010 om 01:01 zei

Zou geen daily 'haar' routine doen, wel een routine over alles misschien? Zou ik denk ik leuker vinden :D

Elisa on 24 mei 2010 om 10:51 zei

Leuk!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice