Reviewweek: Eyeko


Ja, ook Eyeko is aan de beurt deze week. In deze preview kon je al een glimp opvangen, maar wat vind ik eigenlijk van de nieuwe producten?


Klik HIER om naar de site te gaan!

Wat te koop? Hele schattige make-up, dus mascara, nagellakjes, eyeliners en lipglossjes!
Niks kapot? Nee, het zat weer (2de keer pakketje!) in een envelop met bubbeltjes plastic!
Verzending: Ik weet niet wanneer ze het hebben opgestuurd, maar de vorige keer waren het maar 3/4 dagen (het moet uit Engeland komen!)
Verzendkosten: Die zijn bij Eyeko helemaal GRATIS!

En nu naar de echte reviews!



Merk: Eyeko
Product: Eyeliner
Naam: Grafiti Eyeliner Pen
Kleur: Navy
Prijs: $5.00 (in dollars is het goedkoper dan in euro's!)

Looks: Niet heel erg bijzonder, maar wel leuk door de plaatjes!
Smells: Het ruikt niet, haha!
Feels: Heel fijn, een zacht puntje, maar hij wil wel goed 'tekenen'!
De kleur: Heel mooi donkerblauw. Perfect voor een 'blauwe look'!
Longlasting: Deze eyeliner blijft zooo lang zitten! Echt de hele dag!

Vind ik hem aan te raden? Zeker weten! Ik heb hem ook in het zwart, en die heb ik bijna dagelijks op! Deze heeft ook zeker m'n hart beroverd!



Merk: Eyeko
Product: Nagellak
Naam: Nail polish
Kleur: Petite Polish, Tea Rose Polish en Coral Polish
Prijs: $3.50 p.s.

Looks: Heel leuk, omdat het word opgevrolijkt. Zo heeft de Petite Polish (for French nails) de eifeltoren op de verpakking, de Tea Rose een ruitjespatroon (for Country nails) en de Coral Polish (for resort nails) een Koraalplant op de verpakking, heel leuk!
Smells: Gewoon, naar nagellak!
Feels/substantie: Het is een fijne nagellak, niet te dun, maar vooral niet stroperig! Echt heel erg fijn. En nog leuker is: ze drogen snel!
De kleuren: Hele mooie kleuren! Echt zomers (het is van de lente-zomer collectie!)!
Longlasting: M'n zus heeft er 1 getest voor mij (de Tea Rose polish) en die bleef gewoon 3 dagen PERFECT zitten (met topcoat van Rimmel!), terwijl ze ook moet werken (ponypark slagharen)!

Vind ik ze aan te raden? Ja! Hele mooie kleurtjes, blijven lang zitten, drogen snel, echt fijn! Zeker aanraders, dus!

En dit was m'n review van Eyeko!

Veel liefs, Esmay

8 lieve berichtjes:

Eva! on 30 april 2010 om 19:19 zei

oeh coral polish is nice!

Martine on 30 april 2010 om 20:03 zei

Die nagellakjes zijn vooral erg leuk !

x Martine

Elisa on 30 april 2010 om 20:32 zei

Die nagellakjes zien er leuk uit :)

Beautyshiine on 1 mei 2010 om 11:57 zei

Die nagellakjes zijn heel erg leuk!
x

Sophie on 1 mei 2010 om 14:00 zei

Ooh vooral die eyeliner ziet er erg mooi uit, mooie kleur :D

Lizzy on 1 mei 2010 om 14:21 zei

Mooi! Looks goooood :D

Eve on 6 mei 2010 om 11:39 zei

mooie kleurtjes nagellak!

Nadia Segers zei

die site ga ik zeker eens bezoeken!
lijken me allemaal wel erg leuke producten! :'D

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice