Reviewweek: Cosmobrands


Laatst kreeg ik een Rimmel pakketje van Cosmobrands, en vandaag ga ik die voor jullie reviewen, en ik hoop dat jullie het leuk vinden! (Lekker korte intro)


Klik HIER om naar de site te gaan!

Wat te koop? Make-up van merken als Rimmel, Maybelline en L'oreal alleen dan veel goedkoper! En ze hebben ook een paar spulletjes van Dior en Chanel!
Niks kapot?: Nee! Goed verpakt in een kartonnen envelop!
Verzending: Ik weet niet meer precies hoelang het duurde. Omdat ik heb best wel later kreeg. En ik weet niet wanneer ze hem hadden opgestuurd. Maar ik neem aan dat het niet langer duurt als 1-2 dagen :)
Verzendkosten: I don't know! Sorry!



Merk: Rimmel
Product: Mascara
Naam: Extend Volume
Kleur: Brown
Prijs: ? (hij staar er niet meer tussen!)

De looks: Niet heel erg bijzonder. Gewoon best simpel met rood en wit.
Smells: Like a mascara. Niet lekker dus, haha!
De kleur: Ja, die is dus bruin! Toen ik hem openmaakte dacht ik echt van: Huh? Omdat ik bruine mascara gewoon niet gewend ben!
Applicatie: Gewoon een simpel borsteltje met 'haartjes'!
Longlasting: Ja, hij gaat niet onder mijn ogen zitten!



Het lijkt nu een goede mascara, maar volume? Nee! Lengte? Nee! Hij deed hélémaal niks voor MIJN wimpers! Echt jammer, want de meeste Rimmel mascara's vind ik wél fijn, maar helaas deze heeft mijn hart niet gestolen!

Vind ik hem aan te raden? Bij mijn wimpers echt niet. Het lijkt net of ik geen mascara op heb! Erg jammer, vind ik zelf... Dus niet echt aan te raden om te bestellen...

Normaal bek ik geen producten af, maar deze mascara vind ik dan ook echt bah!



Merk: Rimmel
Product: Lipstick
Naam: Cool shine
Kleur: 042 Vigour
Prijs: €4.95

De looks: Simpel, maar wel leuk! Met het zilveren detail!
Smells: Heerlijk! Zomers, en erg lekker. Ik kan het niet zo goed uitleggen, je moet hem met je eigen neus ruiken, maar ik vind het heerlijk.
De kleur: Heel mooi koraal. Het is het perfecte zomerkleurtje!
Feels: Heel zacht, en creamy. Hij heeft ook fijne glitters, maar dat voel je niet.
Longlasting?: Nee, na het eten was hij eraf. Maar dat is bij mij bij elke lipstick!



Vind ik hem aan te raden? Ja! Hij ruikt heerlijk en het is een prachtig kleurtje! Hij is misschien niet longlasting, maar dat is weer een reden om weer een nieuw laagje op je lippen te smeren :)!


Dat was de review, en ik wil Cosmobrands heel erg bedanken dat ik wat mocht testen!

Veel liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

- on 28 april 2010 om 18:54 zei

jammer van die mascara, ik vind de lipstick wel erg mooi!

Eva! on 28 april 2010 om 20:38 zei

jammer van de mascara, met het witte ziet het er hoop vol uit, je lippen hebben wel een mooi kleurtje!

Danique on 1 mei 2010 om 12:04 zei

Die mascara ziet er inderdaad niet echt goed uit maar die lipstick is heel mooi!

Elske on 1 mei 2010 om 12:39 zei

Mooie lipstick, maar die mascara is idd drie keer niks =P

Beautyshiine on 2 mei 2010 om 08:07 zei

Die lipstickvind ik erg mooi!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice