Reviewweek: Enchantra #2


Ik had nog een lipgloss liggen waarvan ik lang geleden al een review moest schrijven, maar dat ben ik gewoon vergeten! Erge ik! Maar hier komt ie, want het is de reviewweek!

Klik HIER voor meer info over de shop én voor het andere review!



Merk: Niju (Konad)
Product: Lipgloss
Naam: Glitter Lipgloss
Kleur: Blueberry
Prijs: €2.95

De looks: Gewoon een simpele en makkelijke verpakking. Niks mis mee!
Smells: Heerlijk! Ik had hem mee naar school, en iedereen vond hem lekker ruiken. En dat is ook zo. Hij ruikt echt naar een cocktail :).
De kleur: In het 'potje' is het best paarsig, maar op je lippen is ie gewoon transparant with a lot of glitter!



Feels: Heel fijn! Je voelt de glitters ook niet zitten, ofzo.
Plakkerig?: Noooooo! Gelukkig niet :)!
Longlasting?: Na het eten is ie er wel af, maar, ik ben daar nooit zo hard in, want ik vind het elke keer weer een feestje als ik een lipgloss weer op mag doen :)!

Vind ik hem aan te raden? Jaaaa! Hij ruikt heerlijk, echt naar zomer, en hij blijft ook redelijk lang zitten! En daarbij: Hij is ook lekker goedkoop.
Zeker een fijne lipgloss.

Veel liefs, Esmay

8 lieve berichtjes:

Elisa on 27 april 2010 om 19:19 zei

Mooie lipgloss

Claudia on 27 april 2010 om 20:26 zei

Fijn dat ie zo goed is :)

Martine on 27 april 2010 om 21:37 zei

Jummie, klinkt fijn en ziet er mooi uit!

x Martine

Anoniem zei

Ziet er erg mooi uit!

Anoniem zei

Ziet er erg mooi uit!

Eva! on 28 april 2010 om 19:10 zei

cuteistie!

Natasja on 29 april 2010 om 11:13 zei

klinkt fijn en ziet er schattig uit!

Beautyshiine on 1 mei 2010 om 13:23 zei

Superleuk!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice