Review: Enchantra #1


Hallo allemaal!

Vandaag weer een review, dit keer van Enchantra. Dit is het eerste deel, en ik denk rond volgende week het tweede deel, er komt trouwens ook nog een derde deel, omdat ik het nu even apart ga doen! Maar eerst weer wat over de webshop zelf:

Klik HIER om naar de webshop te gaan!

Wat te koop? Je kunt hier van alles halen, Konad en China Glaze, maar ook Sweetly You en Coastel Scents, je hebt hier veel variatie in het arsortiment!
Niks kapot? Nee! Het was dus goed verpakt. Het zat in een doosje, zónder bubbeltjesplastic, maar niks was kapot, gelukkig!
Verzending: Dat was supersnel, maar 1 dag! Zeker goed dus!
Verzendkosten: Dat is per 'brievenbuspost' naar Nederland €1.95, en voor Belgie €2.95! En per 'pakketpost' naar Nederland €4.95, en voor Belgie €5.95!

Eindbeoordeling: Fijne webshop waar je Konad en al je andere spulletjes wil halen, alles goed verpakt en goede en goedkope verzending! Top, dus!

En nu op naar het ding wat ik ga testen: Het promokitje van Konad!
En daar ben ik heel blij mee, want ik wou dit altijd al testen!
En nu heb ik het zelfs al besteld (grote imageplates enz.)! Omdat ik er dus erg enthousiast op ben! Maar genoeg gepraat, op naar het review...



Merk: Konad
Product: Promokitje
Naam: -
Prijs: €5.95

Looks: Niet heel erg speciaal, ofzo! Gewoon zwart, maar eigenlijk vind ik dat wel chic ogen! Niks verkeerds mee, dus!
Schraper: De schraper schraapt echt de nagellak er goed af! Hij laat geen restjes achter, alleen maar in het sjabloontje! Supergoed!
Stempel: Deze pakt de nagellak goed op! Je moet alleen wel oppassen dat je niet te hart gaat duwen, want dan pakt ie het plaatje niet meer op!



Imageplate: Deze heeft geen naam of nummer, maar het zijn plaatjes die op andere imageplates wel te vinden zijn (ik heb geen idee welke!).
Nagellak: Dit is een klein potje van 2.5 ml van de speciale Konad lak. Hij werkt beter als andere lakjes, maar ik vind dat andere lakjes ook prima te gebruiken zijn!



Aan te raden? Ja! Om gewoon een keer te kijken hoe Konad nou precies werkt!
Nou ik kan je vertellen, het werkt top! Dus echt een aanrader!

En dat was het weer voor vandaag!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en tot de volgende keer!

See you,
Love Esmay

ps. Morgen een NOTD met dit prachtdingetje!

12 lieve berichtjes:

Eva zei

Leuk review !
Ik denk dat ik het ook maar eens ga bestellen. <3
Gaat die kit dan via brievenbuspost ?
kusjes.

Beautyshiine on 27 maart 2010 om 20:00 zei

Oh,wat leuk!
Ik wil ook al heel erg lang konad!
Het lijkt me zo gaaf!
En dit heeft me zeker overtuigd!
x

Teddy on 27 maart 2010 om 20:04 zei

Wauw ziet er leuk uit!

Martine on 27 maart 2010 om 23:56 zei

Gaaf!

x martine

Esmay on 28 maart 2010 om 09:24 zei

@ Eva: Dit kitje kan volgens mij niet gewoon in de brievenbus! Deze komt denk ik met het pakketpost. Maar dat zou je dan even na moeten vragen bij Enchantra!

Rosa on 28 maart 2010 om 11:50 zei

ik heb ook konad en vind het erg luek, gebruik het alleen niet meer zo veel...
x

sofie on 28 maart 2010 om 11:52 zei

leuk! ik heb zelf een starterskit van konad, die koste €15 of zo, maar ik wil nog meer platen kopen. Al ben ik ook wel blij met die setjes van essence :p
x

amstervrouwtje on 28 maart 2010 om 13:25 zei

I lovee jou site
kusjes

Elske on 28 maart 2010 om 14:19 zei

Leuk!

Esmay on 28 maart 2010 om 14:20 zei

@ Jamie: Wat een compliment! Dankjewel!

Natasja on 28 maart 2010 om 17:29 zei

erg leuke review!

- on 28 maart 2010 om 17:58 zei

Leuke review! =D Ik wil ook nog steeds konad!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice