Tag: Happy 10


Hallo allemaal!

Ik ben getagged door Miriam en door Natasja, dus die tag ga ik vandaag aan jullie laten zien. Het is een tag waarbij je 10 dingen moet verzinnen waar je van houd!

Ik hou van...
1. alles om me heen. Familie, dieren en vriendinnen. Kan niet zonder deze dingen!
2. de computer. Ik kan niet zonder em, anders zou ik ook mijn leuke artikels niet kunnen schrijven, haha!
3. nagellak. Ik heb echt elke dag nagellak op. Het hoort gewoon bij mij. Als ik dat niet op hebt, valt het gewoon op!

4. beautyblogs. Ik bezoek per dag gewoon zoveel beautyblog, ik kan er gewoon niet zonder!
5. make-up. Ik ga echt niet de deur uit zonder make-up op, never!
6. Uit eten gaan! Maakt niet uit waarheen, ookal is het de McDonalds!
7. dansen. Ik doe aan streetdance, en ik hou er van!
8. GTST. Ja, 1 avond kan ik niet zien omdat ik dan dansen heb, maar ik kijk ook elke zondag RTL Lounge, en dan de GTST marathon, alle afleveringen!

9. Zomer! Want A: Het is dan lekker warm. B: Ik ben dan jarig en C: Dan hebben we zomervakantie!
En dan last but not least:
10. mijn bezoekers! Zonder jullie lieve reacties, vragen of andere dingen maakte mijn site minder leuk! Jullie zijn top!
En eigenlijk kan ik er wel veel meer opnoemen, maar helaas mag je er maar 10. Maar omdat ik lekker niet braaf ben, hier de elfde!

11. Winkelen, ik kan niet zonder! Ik heb nieuwe kleding nodig, nieuwe make-up nieuwe schoenen, nieuwe.. nouja. alles dus!

Oke. Dat was het eerste. Maar nu moet ik nog 10 beautyblogs taggen! Ik ben hier zo slecht in, maargoed. Waarschijnlijk zijn ze alle 10 al geweest, maar dat maakt niet uit! ;)

Vera Camilla
Myrna
Nadia, Tessa en Merel
Teske
Sharon
Josephine
Natasja
Teddy
Martine
Sharony
EN VERDER IEDEREEN DIE EM OOK WIL INVULLEN!
Pfoeh. Dat waren best veel (beauty)blogs!

En dat was alweer de tag!
Ik hoop dat jullie em leuk vinden!

Waar houden jullie van? Jullie mogen ook dit lijstje invullen!

Love!

1 lieve berichtjes:

Frauke on 4 maart 2010 om 17:26 zei

Leuke tag he! Veel meiden hebben dingen in dezelfde stijl, haha :)

xoxo Frauke

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice