Review: Honeycat Cosmetics #1


Hallo allemaal!

Vandaag een review over Honeycat Cosmetics, een Amerikaanse webshop, en dit is het eerste deel, later komt het tweede deel ervan! Maar eerst nog meer over de webshop...


Klik HIER om naar de webshop te gaan.

Wat te koop? Allemaal spulletjes van hun eigen merk! Bad spulletjes, maar ook lipgloss, en nog wel meer!
Niks kapot? Nee, alles zat goed verpakt in een doos met roze papier! Superleuk!
Verzending: Dat was echt niet lang, maar hoelang weet ik eigenlijk niet meer.
Volgens mij iets van 3/4 dagen?
Verzendkosten: Hier kan ik helaas niks over zeggen, want dat staat niet op de site, dat is dus wat minder!

Eindbeoordeling: Een leuke webshop met best wel dure spullen, maar die er oh zo leuk uitzien! Ik vind dat je hier best een keertje moet bestellen, omdat alles er dus zo lief en leuk uitziet!



In dit deel ga ik de lipbalm en de lipgloss reviewen, in het andere deel badspulletjes!
Als eerst de lipbalm..



Merk: Honey Cat
Product: Lipbalm
Naam: Whisker Slickers I'm In Heat
Kleur: -
Prijs: $6.00

Looks: Ik vind dat de lipbalm er echt cute uitziet! Het is niet z'n saai, bagger verpakkinkje, maar schattig en leuk!
Smells: Hij ruikt naar iets.. Ik weet niet precies, mama zegt naar van zulke bruine snoepjes/koekjes! Maar hij ruikt heel sterk!
De kleur: Gewoon een doorzichtige balm! Heel normaal, maar wel jammer dat ie geen kleurtje heeft!

Feels: Hij prikt een beetje. Je voelt hem heel goed zitten, en bij bv. Vaseline voel je dat niet echt prikken, zegmaar! Dat vind ik wel jammer!
Cares: Ik voel wel dat ie goed verzorgt. Als mijn lippen droog aanvoelen en ik smeer dit erop, dan voelt het daarna heerlijk zacht! Dat is dan wél weer goed!

Vind ik hem aan te raden? Nou, ik weet het niet zo goed. Dit product is een beetje dubbel; hij ziet er lief uit en verzorgd goed, maar hij prikt ook en ruikt ook niet zo heel lekker... Het is een beetje je eigen keus, als je houdt van sterke geuren, dan is dit misschien wel wat voor jou, en anders.. tja!
DE LIPSWATCH ZIE JE ONDERAAN DIT REVIEW!

En nu naar de lipgloss...



Merk: Honeycat
Product: Lipgloss
Naam: Hiss Good Nite
Kleur: Pink Peppermint
Prijs: $16.00

Looks: Dit lipglossje zit in een erg schattig kokertje! En als je de lipgloss er dan uithaalt ziet hij er echt super chic uit!
Smells: Net als bij die lipbalm weet ik ook niet echt waar deze lipgloss naar ruikt, in ieder geval niet naar pepermunt!
De kleur: Een mooie roze kleur, met heel veel roze/paarse glitters!

Feels: Hij voelt heerlijk aan, nu heb je wel weer het pepermunt want je voelt een tinteling, niet echt dat het prikt, maar gewoon een fijne tinteling!
Plakkerig? Nee, absoluut niet!
Longlasting? De lip'gloss' niet super lang, maar de glitters blijven de hele dag!

Vind ik hem aan te raden? Ja! Hij ziet er chic uit, voelt goed, en is lekker glitzy en glammy-proof! Wat dan wel weer een tegenvaller is, is de prijs!

En nu naar de lipswatches + full face:



En dat was het!
Sorry voor dit lange artikel, maar als ik niet 2 in 1 artikel doe dan komen er zoveel reviews, en dat vind ik ook niet leuk!

Wat vinden jullie van 2 reviews in 1 artikel?

Liefs, Esmay

11 lieve berichtjes:

Elisa on 31 maart 2010 om 19:44 zei

Mij maakt het niet zoveel uit of er nou 1 review is of 2 in een artikel.

Jeske on 31 maart 2010 om 23:59 zei

Die spulletjes zien er echt leuk uit.

Marijke on 1 april 2010 om 09:32 zei

supermooi verpakt!

Rosa on 1 april 2010 om 11:02 zei

ik vind het wel handig: 2 reviews in 1, het maakt eigenlijk niet zo uit. maar wat een luek merk zeg!
x

Anoniem zei

Als je iets bestelt op Honeycat weet je toch ook wel hoeveel de verzendkosten bedragen? ^^

Esmay (admin) on 1 april 2010 om 14:53 zei

@ Anoniem: Nee, want dit kreeg ik om te testen voor mijn site!

Fleur on 1 april 2010 om 17:09 zei

Wauw, de verpakkingen van de producten zijn zo mooi en cute!

sofie on 1 april 2010 om 17:09 zei

superleuk!
x

Marjolein zei

Oeeh, ik vind het echt zo schattig! &ook echt prachtige kleurtjes!

Beautyshiine on 2 april 2010 om 10:17 zei

De verpakkingen zijn echt heel cute!
Die lipgloss is supermooi!!!
x

Eva on 4 april 2010 om 13:08 zei

Wat schattige die verpakkingen!
Wel jammer dat je de verzendkosten niet weet.

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice