Sorry!


Hallo allemaal!

Sorry! 1000 maal sorry! Maar ik heb vandaag geen berichtje klaar,
ik ga namelijk met mn zus toeren op de scooter. En ik had geen berichtje
klaar staan! Morgen dan natuurlijk een extra lang berichtje!

Veel liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Laetitia on 22 maart 2010 om 20:51 zei

Geeft niets joh!
x

Roxanne on 22 maart 2010 om 22:44 zei

Was het leuk?:D

Cindy on 23 maart 2010 om 10:45 zei

Dat maakt toch helemaal niets uit. Heb je het leuk gehad?

Esmay on 23 maart 2010 om 11:10 zei

@ Roxanne & Cindy: Ja het was superleuk!
na mn nicht toegereden! :D
Ik beloof je, vanmiddag óf een BIG shoplog, of een review! :D

wennie on 23 maart 2010 om 17:32 zei

Wat leeuk, toeren op de scooter, lijkt me zo leuk!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice