Mascara


Hallo allemaal!

Vandaag iets over mascara. Mascara is voor mij hét make-upitem.
Zonder lijk je zo kaal, en lelijk (mijn mening!). En vandaag
laat ik je mijn ogen zien zonder en mét mascara, en je zult zien dat het echt
een hele erge verandering is!

Oke, let's show me..


You see? Thats a different! Dat vind ik dan!

En hier het totaal plaatje:


En nogmaals sorry van gisteren!
Het was wel leuk dat toeren op de scooter, haha!

Veel liefs, Esmay

13 lieve berichtjes:

Lee; on 23 maart 2010 om 17:52 zei

Duidelijk verschil, haha!

Roxanne on 23 maart 2010 om 18:42 zei

Inderdaad, erg duidelijk haha. :P

Martine on 23 maart 2010 om 19:11 zei

Nice !

x Martine

Anoniem zei

Ik ga nooit buiten zonder mascara (tenzij ik ga sporten). Ik heb lichte wimpers dus die moeten echt een kleurtje krijgen om wat op te vallen :-)

sofie on 23 maart 2010 om 20:37 zei

idd een ongelooflijk verschil, wat heb je trouwens een zuivere huid!
x

Esmay on 23 maart 2010 om 20:39 zei

@ Sofie: Dankje! Maar, heel soms heb ik wel last van een puistje op mijn kin of neus, maar gelukkig niet zo vaak!

Axelle on 23 maart 2010 om 20:57 zei

Ooh je ziet echt een super verschil bij jou !

Beautyshiine on 23 maart 2010 om 21:20 zei

Oh,het staat je erg mooi!
Ik vind mezelf ook erg zonder mascara!^^
Maar mascara laat je oog meer opengaan,zodat je wakkerder lijkt^^
x

Eva zei

Welke foundation gebruik je dan ? ♥

Anoniem zei

Duidelijk verschil inderdaad :) Het zou misschien ook wel leuk zijn geweest als je een total face shot had laten zien zonder mascara ;)

Esmay on 24 maart 2010 om 17:51 zei

@ Eva; Bourjois Healthy Mix Foundation!
maar die had ik hier niet op ;)

@ Lieke; Nou, zonder mascara ziet er echt heel lelijk uit. xd

Sanne zei

Duidelijk verschil!

marie on 27 maart 2010 om 16:09 zei

Mooie mascara!!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice