Tag: 5 grappigste YT filmpjes


Hallo allemaal!

Alweer de derde tag, en deze keer mijn top 5 YT filmpjes!
Vind ik eigenlijk best wel moeilijk, maar ik ben getagged door Dajana en door Eva, dus ik vond dat ik hem best even kon doen! Dus hier komen mijn top 5 favo filmpjes van YT. Have a lot of fun!


Kabouter Wesley - Deze vind ik zo grappig! Hallo ik ben een poes, dag vrienden! En dat zeggen we nu altijd op school!


Kiwi - Eigenlijk vind ik hem best zielig, maar hij is zo lief!


KUD - 10 redenen - Haha, deze heb ik eigenlijk van Dajana gejat, maar hij is zo leuk!


Family Guy - OMG, deze is zo dom, maar zo geniaal!

En meer weet ik er niet, slecht he?! Oke dit waren dus mijn filmpjes,
want ik weet er niet meer :(, dus!
En nu nog degene die ik tag:
Mandy
Eve
Martine
Eva
En verder iedereen die hem ook wil!

Lots of love'

2 lieve berichtjes:

Regina on 21 maart 2010 om 20:48 zei

haha!

Lara on 25 maart 2010 om 21:43 zei

Haha, de meeste kende ik al, het zijn echt grappige filmpjes (:
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice